دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
در حرکتی خودجوش،
مردم مازندران حمایت از مظلومیت فلسطین را فریاد زدند
مردم همیشه در صحنه و بابصیرت ساری مرکز مازندران امروز همچون بسیاری دیگر از هموطنان خود در کشور، و ملتهای آزاده جهان شعار دفاع از مظلومیت فلسطین، و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را فریاد زدند.

زهرا شریفی - آوای خزر: مردم شهیدپرور مرکز دیار علویان امروز چهارشنبه هم‌زمان با سراسر کشور، در اعتراض به جنایت‌های ددمنشانه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی به صورت خودجوش در میدان شهدای ساری تجمع کردند و ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کردند.

زن و مرد و پیر و جوان امروز با در دست داشتن پرچم فلسطین با تمام قدرت و با سر دادن شعارهای« الله‌اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، « عزا، عزاست امروز، روز عزاست امروز ، مهدی صاحب زمان صاحب عزاست»، « ای رهبر آزاده، آماده ‌ایم؛آماده»، « لبیک یا خامنه‌ای»، « ای رهبر آزاده؛ مازندران آماده» نفرت و انزجار خود را با مشت‌های گره کرده نشان دادند.

حضور مادران با کودکان در حمایت و دفاع از حقوق کودکان مظلوم‌ و بی‌دفاع غزه نیز بسیار دیدنی بود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم با محکوم کردن حرکت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه، گفت: بزرگترین جنایت جنگی زمانه به دست رژیم منحوس صهیونیستی این روزها در حال انجام است اتفاقاتی که دل هر انسان آزاده‌ای را می‌لرزاند.

 

مردم مازندران حمایت از مظلومیت فلسطین را فریاد زدند

وی افزود: ایادی رژیم منحوس صهیونیستی با جسارت تمام و علنی کردن این جسارت‌ها، ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را با جدیدترین بمب‌های دست‌ساز آمریکایی‌ها به خاک و خون می‌کشند.

وی بیان کرد: این حضور پرشور و آگاهانه مردم استان این پیام را برای رییس جمهور آمریکا دارد که می‌توانند خواب شما را آشفته و کاخ‌های پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خراب کنند.

حسینی‌پور ادامه داد: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی جنگ انسانی نیست بلکه مبارزه با فساد و تبعیض نژادی است که شب گذشته مشاهده کردید که چگونه بیمارستان غزه را با خاک یکسان کردند.

مردم مازندران حمایت از مظلومیت فلسطین را فریاد زدند

 

وی با بیان اینکه فلسطین مسئله مشترک کشورهای اسلامی است، افزود: امروز مردم فلسطین منتظر حمایت کشورهای اسلامی هستند و نتیجه اقدامات و مقاومت مردم مسلمان غزه الهام گرفتن از انقلاب اسلامی است، چون سردار دل‌ها؛ شهید سلیمانی دورتادور اسرائیل را جبهه مقاومت تشکیل داد که این الهام از جمهوری اسلامی است.

استاندار مازندران گفت: ملت مسلمان غزه پیروز این میدان است و با اقدامات نظامی توانست تمام کارشناسان دنیا را شگفت زده کند که این بیانگر اراده ملت مسلمان فلسطین است که مردم ایران در همه حوزه ها با زبان رسا و بلند مظلومیت مردم غزه قطع یقین پای کار رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه دنیا بداند زوال این رژیم کودک کش نزدیک تر شده است که علائم آن در روزهای اخیر روشن شد، گفت: نام گذاری روز قدس ابتکار عمل امام خمینی(ره) در راستای ایجاد وحدت میان مسلمانان بود تا بتواند در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و مبارزه کند.

حسینی‌پور افزود: ملت بزرگ ایران امروز در آزمونی دیگر پیروز شدند بطوریکه نیم میلیون مردم در لندن طی روزهای گذشته در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند باوجود اینکه دولت انگلیس این مهم را ممنوع کرده و برای آن مجازات زندان تعیین کرده بود.

استاندار مازندران اعلام کرد: بی‌شک مظلومیت مردم غزه و شهامت مردم پایان کار رژیم منحوس صهیونیستی و اوج خفت و عقده گشایی این رژیم سفاک است.

به گزارش خبرنگار ما، قرائت بیانیه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و هشدار به غاصبان صهیونیستی با ادامه این حملات پی در پی و ددمنشانه که به قربانی شدن مردم غیرنظامی و بیگناه فلسطین می انجامد، پایان بخش این مراسم بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها