دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
با حضور رییس فدراسیون تیراندازی برگزار شد
برگزاری انتخابات و افتتاح ساختمان هیات تیراندازی مازندران
ساختمان هیات تیراندازی مازندران با حضور رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران همراه با برگزاری انتخابات هیات رئیسه، انجام شد.
به گزارش آوای خزر از ساری، مجمع عمومی و انتخابات هیات تیراندازی مازندران صبح امروز سیزدهم آبان‌ماه با حضور سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، رجبی وندچالی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون اداره‌کل و اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

این انتخابات تنها یک کاندیدا داشت که دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست پیشین هیات تیراندازی مازندران بود و در دور جدید نیز با ۱۹ رای ابقا شد.

همچنین با رای اعضای مجمع، علی‌نقی اباذری، علی اکبر رجبی و سید رمضان صالح‌نژاد به عنوان اعضای هیات رئیسه و مصطفی یوسفی به عنوان خزانه‌دار و داریوش غلامی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

از ۲۲ عضو مجمع، ۲۰ عضو در جلسه حاضر بودند که از مجموع آرا، ۱۹ رای و یک برگه سفید در صندوق ریخته شد.

در این مراسم، با اشاره به اینکه استان مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و صد‌ها جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: مازندرانی‌ها در هر کجا ورود کردند سرآمد بودند و در ورزش نیز همین‌گونه است.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ادامه داد: هانیه رستمیان نیز در مسابقات آسیایی و المپیک حائز رتبه شد و از افتخارات مازندران و کشور است.

سردار قربانی خاطرنشان کرد: به جناب اسکندرنیا بعنوان رئیس جدید هیات تبریک عرض می‌کنیم و اکنون وضعیت این هیات یک وضعیت مطلوب است.

این مسئول ادامه داد: در بدو مسئولیت با مشکلات فراوانی مواجه بودیم، اما پا پس نکشیدیم و تلاش کردیم.

سردار قربانی بیان کرد: ورزش، کشور را از صد‌ها انحراف نظیر اعتیاد، بزهکاری و ... نجات می‌دهد و موجب نشاط در میان جوانان می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در عملیات والفجر هشت بیش از ۶ ماه رزمندگان، کار کردند تا منتج به چنین حماسه‌ای در دوران دفاع مقدس شد، گفت: مسئول جدید در واقع حکم مسئولیت می‌گیرد و در برابر هر رای مسئول است و به دیگران، دین دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار کرد: قهرمانانی، چون هانیه رستمیان در هیات تیراندازی مازندران هستند که نشان از وزن و توان تیراندازی استان دارد.

علی رجبی با اعلام اینکه امروز برای انتخاب یک مکان جدید برای احداث سایت اهداف پروازی بازدیدی خواهیم داشت، گفت: ستاد خیرین ورزشی راه‌اندازی شده و اعلام آمادگی کردند که پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به اتمام برسانند.

رجبی با تاکید بر اینکه برای حمایت از تمامی هیات‌های ورزشی کاملا آماده‌ایم، افزود: ما در کشور بیشتر اعتبارات را به سمت درمان می‌بریم و اگر این اعتبارات با رویکرد پیشگیری به سمت راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی برود، اتفاقات مطلوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: مازندران سرشار از استعداد‌های ورزشی است و این استان در مسابقات آسیایی رتبه اول کشور را داراست.

رجبی یادآور شد: امسال ۲۰۵ مدال کسب کرده‌ایم، اما امکانات ورزشی ما شایسته این افتخارات نیست.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران نیز از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی در استان گفت و اشاره کرد: در مدت ۶ ماه گذشته ۲۰ مسابقه سالنی با اهداف ثابت و ۱۰ مسابقه اهداف پروازی انجام شد.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است و در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

دکتر اسکندرنیا با اشاره به اینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی بوده و دارای استعداد‌های درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران مطرح کرد: تیراندازی در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما در حوزه مکان تمرین، امکانات و تجهیزات است.

دکتر اسکندرنیا اشاره کرد: انتظار ما راه‌اندازی سایت تیراندازی به نام خود هر شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: ساماندهی سالن‌ها چه در اهداف ثابت و چه در اهداف پروازی یک ضرورت بوده و می‌بایست بر اساس استاندارد‌های فعلی، به‌روزرسانی شوند.

دکتر اسکندرنیا گفت: ساماندهی و استعدادیابی از نکات بسیار مهمی است که باید به عنوان یک هدف اصلی مدنظر قرار گرفته و دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ما، ساختمان هیات تیراندازی مازندران نیز در خیابان امیرمازندرانی ساری با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

این مکان در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع و در دو طبقه به مساحت ۳۸۰ مترمربع است که امکانات مناسبی نیز برای جانبازان و معلولین دارد.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها