دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی:
انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است
رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی در سایه اتحاد و انسجام است.
آوای خزر- حسین احمدی: منوچهر متکی در نخستین جلسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی ساری اظهار کرد: انتخابات امسال نیازمند مشارکت حداکثری با کار تشکیلاتی نیروهای انقلابی است.

وزیر اسبق امور خارجه گفت: قصه پرغصه غزه جهانی را به تلاطم درآورده است و خود فرماندهان غزه از مقاومت و ایستادگی مردم غزه متعجب شده‌اند.

متکی افزود: طی روزهای آینده دو احتمال شکست برای رژیم صهیونیستی محتمل است؛ یکی اینکه پذیرفتن آتش‌بس و یا اینکه رژیم کودک‌کش در پی عدم دستیابی به موفقیت در جنگ زمینی شاید دست به اقدامات احمقانه‌ای بزند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشکل اینجا است که رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌داند پس از حمله زمینی چه می‌شود و نگرانی‌اش بابت جنگ زمینی وجود ده‌ها هزار نیروی مقاومت در خود غزه و به راه افتادن جنگ منطقه‌ای است.

متکی ادامه داد: ما متولدین انقلاب اسلامی هستیم و لذا بر ضرورت عهدی که بر آن بستیم، معتقد و پایبندیم. وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در بستر دین و رهبرانی زاده شدیم که عدالت، مقاومت و پایمردی در آن دوره وجود دارد.

این مسئول عنوان کرد: ما در عهد امامی متولد شدیم که هرگز در طول هشتاد سال عمرش از خود نگفت و تمام حرفش مردم و انقلاب و مذهب بود.

متکی اعلام کرد: عدالت اسلامی حق است و دل‌های ما به درد می‌آید که هنوز این عدالت آنچنان که باید محقق نشده است. 

مؤمنین باید تشکیلاتی و منسجم کار کنند

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امر شده که رابطه خود را تقویت و صبور باشید و لذا ایده این بود که مؤمنین باید تشکیلاتی و منسجم کار کنند.

متکی اذعان کرد: شورای وحدت با این نگاه شکل گرفت و تا سال ۱۳۷۶ همه در یک کاسه بودند و با تیکه تیکه شدن نیروهای انقلابی توسط اصلاح طلبان، تا پنج سال نیروهای انقلابی نتوانستند یکدیگر را پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در ادامه گروه‌های متعددی تشکیل شد در حالیکه در گذشته همه با هم بودیم و نیروهای انقلابی از یک انسجام و اتحاد مطلوبی برخوردار بودند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تصمیم‌گیری باید با خردجمعی باشد و کار گروهی الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

متکی افزود: شورای وحدت در سال ۹۹ شکل گرفت و دو هدف داشت که نخست آن بود که نیروهای ولایی و ارزشی در یک نقطه جمع شوند تا مسائل مهم کشور را رونوشت کنند و مورد کنکاش قرار داده و به یک موضع واحد برسند و دومین هدف همین انتخابات پیش رو بود.

متکی مطرح کرد: اگر سالی دو درصد از سازمان‌های ما خصوصی می‌شد ما به استاندارد دنیا که ۸۰ درصد مردمی و ۲۰ درصد دولتی است دست می‌یافتیم.

وی در بیان این عدم موفقیت اظهار کرد: ده‌ها هزار هیات مدیره‌ای، که مدیر و وکیل بودند، نمی‌گذارند این مهم محقق شود چرا که از این شرایط منتفع می‌شوند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمامی شوراهای وحدت استانی اکنون آرایش انتخاباتی گرفته‌اند و کار ما نه تنها پس از راهیابی نمایندگان موردنظر به پایان نمی‌رسد بلکه تازه آغاز می‌شود.

متکی اضافه کرد: به‌زودی لیست شورای وحدت برای انتخابات پیش‌رو جمع‌بندی و نهایی و به شوراهای وحدت استانی اعلام می‌شود. وی اذعان کرد: اینکه آیا با سایر احزاب نیروهای انقلابی بر سر لیست مشترک به تفاهم می‌رسیم یا خیر به نوع ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات باز می‌گردد و ما آمادگی کامل برای مذاکره و مشارکت را داریم.

متکی افزود: روحانیت یکی از اضلاع سه‌گانه شورای وحدت است و روسای تمامی شوراهای استانی ما در کشور را روحانیون تشکیل می‌دهند. 
 
انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است

سهم ناچیز مازندران از کرسی‌های دولت سیزدهم

معاون اجرایی شورای وحدت استان‌ها نیز در این نشست اظهار کرد: هنوز مردم به باور احزاب نرسیده‌اند.

محمدی نوری افزود: شهادت بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سند افتخار دیار علویان است اما سهم مازندران از کرسی‌های دولت سیزدهم بسیار ناچیز است.

وی خاطرنشان کرد: این دلیل آن نیست که عقب‌نشینی کنیم و واقعاً امروز کارکردن در حوزه سیاسی طاقت‌فرسا است و عشق به نظام و انقلاب را می‌طلبد. این مسئول ادامه داد: فعالیت احزاب متعدد در انقلاب اسلامی از برکات این نظام است.

محمدی نوری اعلام کرد: با وجود ظرفیت‌های کلان نیروی انسانی کشور اما امروز پاسخی برای سوالات نسل جوان امروز نداریم‌. وی متذکر شد: شورای وحدت یک جریان تکلیف‌گرا است و اگر نتیجه‌ای نگرفتیم دلیل نمی‌شود که در این شورا را ببندیم.

هدف دشمن، مشارکت حداقلی است رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز اظهار کرد: ما بر این اساس این پارلمان را تشکیل دادیم که انتخابات پیش‌رو، ورای انتخابات قبلی است.

حجت‌الاسلام شفیعی افزود: نوک حمله دشمن به سمت ما است تا مشارکت حداکثری را به حداقلی برساند. رئیس شورای وحدت مازندران خاطرنشان کرد: کمتر از سه ماه تا انتخابات باقی نمانده و باید حرکت کرد تا چشم دشمن از حضور حداکثری مردم، کور شود.

حجت‌الاسلام شفیعی ادامه داد: ما همه سرباز مقام معظم رهبری هستیم و باید تلاش کنیم تا با تمام سربلندی این انتخابات را به پایان برسانیم و دل رهبری را شاد کنیم. 
 
انتخابات نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است

مردم کم‌کاری مدیران را به پای انقلاب نمی‌نویسند

کریمی قائم مقام شورای وحدت مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: شورای وحدت بدنبال آن است تا سرمایه‌های انسانی انقلابی مورد‌بهره‌برداری انقلاب قرار گیرند.

وی افزود: نگاه ما آن است که مردم کم‌کاری مدیران را به پای انقلاب نمی‌نویسند و در انتخابات سنگ‌تمام می‌گذارند. قائم مقام شورای وحدت مازندران خاطرنشان کرد: پس از تشکیل این شورا در استان در سراسر استان ۳۵ کمیته تخصصی تشکیل شد.

کریمی ادامه داد: امروز باید در کشور کار انقلابی انجام شود و مشکلات یکی از پس دیگری مرتفع شود. وی عنوان کرد: امروز آسیب‌های متنوع در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نشان از عدم قوانین مطلوب در این حوزه‌ها دارد که می‌بایست دولت و مجلس در این بخش‌ها ورود جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها