دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
استاندار مازندران:
نماینده عالی دولت در مازندران اعلام کرد: رسیدگی به روند انتخابات بر مدار قانون انجام گرفته است و ادامه دارد و هیچ خلأیی در رسیدگی به امور انتخابات نداریم.
زهرا شریفی - آوای خزر: سید محمود حسینی‌پور عصر امروز شنبه در جلسه ستاد انتخابات مازندران، آموزش در حوزه انتخابات را مهم دانست و گفت: آموزش یکی از ارکان اساسی انتخابات است که می‌تواند در بهتر برگزار شدن آن نقش بسزایی داشته باشد، مسئولان مربوطه نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تغییرات قوانین انتخابات، مجریان قانون انتخابات را مرتب مطالعه کنند، هر چه تسلط بر قانون بیشتر باشد به همان ترتیب انتخابات بهتری برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران به برخی از نیازمندی‌ها در حوزه زیر ساخت‌های فنی اشاره کرد و از مدیران مربوطه خواست تا با شتاب بیشتری به این موضوع رسیدگی کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه صلاحیت کاندیدا‌ها بر مدار قانون در هیات‌های اجرایی و در زمان مقرر انجام شد، ادامه داد: نتیجه نهایی برای هیات نظارت ارسال شد و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

وی یادآور شد: در قوانین انتخاباتی مراحل چندگانه وجود دارد و در این مراحل رسیدگی به صلاحیت در حوزه‌های مختلف با حضور دستگاه‌های نظارتی با دقت لازم انجام می‌شود؛ هیچ خلأیی در رسیدگی نداریم.

حسینی‌پور افزود: افرادی که اعتراض دارند می‌توانند در این مرحله اعلام کنند تا در مراحل بعدی به اعتراضات آن‌ها رسیدگی شود، امیدواریم با اتمام  مراحل نهایی، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز انتخاب پرشوری را داشته باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد: سیاست انتخابات بر چهار اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است که در سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری نیز به آن تاکید شده است که همه باید به آن پایبند باشند.

وی افزود: ما نیز با حداکثر توان آمادگی داریم این انتخابات را به بهترین نحو با اصل امانتداری صادقانه برگزار کنیم.
 
انتخابات

حجت‌الاسلام  علی‌اصغر زکوی نیز در  این جلسه ستاد انتخابات مازندران با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون مساوی هستند، گفت: برای ما همه نامزد‌های انتخاباتی برابر هستند فرقی نمی‌کند شخص برای نخستین بار در انتخابات شرکت کرده و یا چند بار متوالی حضور داشته است؛ همه در مقابل قانون برابر هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران، تحول در حکمرانی و بهبود معیشت مردم  را مهم دانست و بر ضرورت تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: