دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
گزارش تصویری/ ستایش احمدزاده
ستایش احمدزاده  مراسم تشییع پیکر پدر شهید والامقام محمدحسن احسانی تیرتاشی عصر امروز با حضور آیت‌الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد.
آوای خزرعلی اصغر فتوحی: مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج علی احسانی تیرتاشی عصر امروز در زادگاهش روستای تیرتاش شهرستان گلوگاه برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان بر پیکر پدر شهید نماز خواند. مراسم تشییع با حضور مهدی داودی فرماندار، مسوولان، و مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه برگزار شد.

مرحوم حاج احسانی مردی مومن، خوشنام، مسئولیت‌پذیر و مردمی بود که در تمامی امورات عام‌المنفعه مشارکت داشت و به دلیل همین حسن خلق به عضویت شورای حل اختلاف محل درآمد و موسس صندوق قرض‌الحسنه حضرت، ولی عصر (عج) و معتمد این صندوق بوده است.

این پدر شهید امین مردم در امور اراضی کشاورزی روستای تیرتاش، و معتمد و امین نظام مقدس در انتخابات بوده است، همچنین در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دینی و مذهبی و سیاسی به‌ویژه عضویت در انجمن خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گلوگاه در صف مقدم بود و بیش از نیم قرن از زندگی‌اش صرف خدمت به مردم بهشهر و گلوگاه گذشت.

همنشینی و انس با جوانان منطقه از خصوصیات وصف‌ناپذیر مرحوم احسانی در طول عمر سراسر با برکت او بوده است و به همین دلیل، مراسم تشییع او باشکوه و احترام برگزار شد.

این پدر شهید به دلیل بیماری و کهولت سن و در حالی که ۹ دهه از عمرش سپری شده بود، سحرگاه روز جمعه بعد از نماز صبح در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری دیده از جهان بست و به سوی حق شتافت.

پیکر مرحوم حاج علی احسانی عصر امروز با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا امامزاده هاشم (ع) روستای تیرتاش شهرستان گلوگاه تشییع و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.
 

انتهای پیام/۱۰۰۳
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها