دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران:
چمران سخنران همایش هزار نفری جبهه انقلاب مازندران
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران از برگزاری همایش هزار نفری «حضور» با موضوع انتخابات خبر داد و گفت: این همایش چهارشنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۴ الی ۱۷ با سخنرانی رئیس شورای شهر تهران در ساری برگزار می‌شود.
آوای خزر: حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع مدیران این شورا که در محل دفتر جبهه ائتلاف مازندران برگزار شد، با اشاره به نقش اهمیت حاکم در جامعه، اظهار کرد: به این معنا اگر در جامعه‌ای حاکمیت اسلامی باشد عدالت در دل مردم جایگزین می‌شود.

وی افزود: برای سلامت جامعه همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا حکومت اسلامی به دست نااهلان نیفتد؛ در غیر این صورت انحراف جمعی به وجود خواهد آمد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران یکی از وظایف مهم این شورا را آمادگی برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال دانست و افزود: باید تلاش شود تا انسان‌های مومن، بابصیرت و سالم وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شوند.

یعقوبی با اشاره تاکید مقام معظم رهبری در بحث سلامت و اهمیت انتخابات، خاطرنشان کرد: براین اساس همه افرادی که مخاطب فرمایشات رهبری هستند، وظیفه دارند منادی انتخابات باشند و مردم را به حضور در انتخابات دعوت و تشویق کنند در آن صورت انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه مقام معطم رهبری مشروعیت نظام را وصل به انتخابات کردند، اظهار کرد: به این معنا که جمهوریت و اسلامیت کشور را به انتخابات متصل کردند و باید مردم به‌عنوان، ولی نعمت ما آن را احساس کنند، چون خود مردم در اداره جامعه دخیل هستند.

یعقوبی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران حکومت اسلامی است، افزود: مردم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی این نظام دخیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش «حضور» در ۶ دی‌ماه امسال در مرکز مازندران، بیان کرد: این همایش پایلوتی برای شروع انتخابات در استان مازندران خواهد بود.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: فراخوان عمومی در ارتباط با شورای ائتلاف داده شده که شاهد حضور پررنگ بانوان جامعه هستیم.

یعقوبیان یادآور شد: اگر از هم‌اکنون برای رقابت چهار سال آینده رقیب ایجاد نکنیم، کاندیدا‌ها چهار سال بعدی را جدی نخواهند گرفت.

وی با اعلام اینکه سخنران مراسم همایش حضور چمران رئیس شورای اسلامی تهران خواهد بود، یادآور شد: برگزاری این همایش عاملی برای تقویت نظام اسلامی است.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه وقت زیادی تا برگزاری انتخابات نداریم، گفت: انتطار داریم همه پای کار بیایند تا بتوانیم این همایش بابرکت را بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در بحث انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها