دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
مهرافزا:
اجرای تمامی برنامه‌های ابلاغی هیأت بازرسی انتخابات کشور در مازندران
مدیرکل بازرسی استانداری و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مازندران اعلام کرد: به دلیل اهمیت انتخابات، تمامی برنامه‌های ابلاغی هیأت بازرسی انتخابات کشور به موقع و مناسب در این استان به اجرا درآمده است.
آوای خزرآزاده بابانژاد: نشست هیأت بازرسی ستاد انتخابات مازندران در سالن شهید رجائی استانداری با حضور سید محمود حسینی‌پور مقام عالی دولت در استان  برگزار شد.

در این نشست، اسماعیل مهرافزا مدیرکل بازرسی استانداری و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مازندران، اظهار داشت: تاکنون همه برنامه‌های ابلاغی از سوی رئیس هیات بازرسی انتخابات کشور در این استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: براساس رهنمود‌ها و توصیه‌های استاندار مازندران، روئسا و اعضای هیات بازرسی شهرستان‌ها ضمن مراقبت و رعایت کامل قوانین ابلاغی، لازم است که اصل بی‌طرفی را در دستور کار قرار دهند و این ماموریت نظارتی را به نحو احسن در شهرستان‌ها به اجرا درآورند.

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های داوطلبان در شهرستان‌ها و استان رصد می‌شود، گفت: دوره کنونی با گذشته متفاوت است،   بازرسان به قوانین انتخابات آگاه و حسب تاکید وزارت کشور، مسئولان اجرایی شهرستان (معاونین فرماندار) به‌عنوان رئیس هیات بازرسی شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند که امیدواریم اقدامات خوبی داشته باشند.

مهرافزا ادامه داد: اعضای هیات بازرسی توجه داشته باشند که در کنار رصد‌ها و شناسایی، از جانبداری و موارد خارج از موضوعات بازرسی و نظارتی به دور باشند.
 
اجرای تمامی برنامه‌های ابلاغی هیأت بازرسی انتخابات کشور در مازندران
وی با اعلام اینکه در ۲۲ شهرستان ۶۶ نفر به عنوان اعضای هیأت بازرسی شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند، این افراد را شامل یک نفر رئیس، یک نفر دبیر و یک نفر عضو هیأت بازرسی شهرستان‌ها عنوان کرد که دبیرخانه‌ها نیز با حضور همین اعضا شکل می‌گیرد.
 
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مازندران در پایان گفتگو با یادآوری اینکه ساختار هیأت بازرسی قانونمند است، اظهار امیداواری کرد که از ظرفیت همه افراد در این مجموعه حساس استفاده کنیم تا انتخاباتی با مشارکت حداکثری و به دور از قانون گریزی داشته باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها