دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
رئیس هیأت تیراندازی مازندران در جمع خبرنگاران:
پایان تجارت فشنگ در هیأت تیراندازی مازندران/ راه‌اندازی سالن تیراندازی انقلاب ساری پس از ۳ سال
رئیس هیأت تیراندازی مازندران با اشاره به راه‌اندازی سالن تیراندازی مرکز استان پس از سه سال وقفه، اشاره‌ای به تجارت فشنگ داشت و گفت: مخاطبم شخص خاصی نیست، اما اینکه فشنگ بیاید در هیأت و در جای دیگر به فروش برسد، دور از شأنیت و قداست ورزش تیراندازی است.
آزاده بابانژاد - آوای خزر: بهروز اسکندرنیا امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شکل‌گیری دور تازه‌ای ازفعالیت‌های هیأت تیراندازی در مازندران اظهار داشت که در مدت سه ماه که از انتصابش می‌گذرد ۳ میلیارد تومان برای اعزام بازیکنان و آماده‌سازی برخی تجهیزات هزینه شده است.

وی که در دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری سخن می‌گفت؛ با اشاره به اینکه زیرساخت ورزش تیراندازی در مازندران وجود ندارد در حالی‌که استعداد‌های خوبی داریم، افزود: به دنبال ایجاد سایت‌هایی برای اهداف پروازی و در نظر گرفتن سالن جهت تیراندازی در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه هستیم.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران با اعلام اینکه سپاه استان سالن‌هایی را در اختیارمان قرار داده است، به این نکته نیز اشاره کرد که در ورزش تیراندازی باید از مراحل قانونی عبور کنیم تا در این فعالیت، به کسی آسیب وارد نشود.
 
پیشرفت تیراندازی مازندران

این مسوول اظهار داشت: هانیه رستمیان یکی از ورزشکاران رشته تیراندازی در مازندران است که اکنون به عنوان لژیونر در آلمان بازی می‌کند و او نخستین ورزشکار در تمام دوران مسابقات تیراندازی کشور است که با این عنوان بازی می‌کند.

وی ادامه داد: در بازی‌های تیراندازی هیچگاه نشده بود که مازندران از رتبه چهارم بالاتر بیاید، اما در همین چند ماه گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی از این استان در رتبه نخست کشوری قرار گرفت و در تپانچه بانوان نیز نایب قهرمان کشور شدیم.
 
پایان تجارت فشنگ در هیأت تیراندازی مازندران/ راه‌اندازی سالن تیراندازی انقلاب ساری پس از ۳ سال
اسکندرنیا با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار شکارچی در استان مازندران اظهار داشت: در مسابقاتی که برگزار می‌کنیم، قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در رشته تیراندازی ثابت و اهداف پروازی را شکارچیان تشکیل می‌دهند.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران با بیان اینکه تمامی سلاح‌های "هوماک" بیمه ورزشی می‌شوند و آمار بیمه این اسلحه وزشی بیش از یک‌هزار قبضه است، یکی از چالش‌ها در این بخش را تمدید بیمه یکساله در برابر جواز حمل سلاح به مدت سه سال عنوان کرد که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود و بین ادارات کل مربوطه در بخش بیمه و جواز حمل سلاح هماهنگی ایجاد شود.

این مسوول همچنین اعلام کرد که در نظر داریم تا شکارچیانی که برای دریافت مجوز به اداره مربوطه مراجعه می‌کنند، یکی از شرایط دریافت مجوز آنها، شرکت در یک دوره آموزش تیراندازی ۱۰ ساعته باشد.  
 
هزینه‌بر بودن ورزش تیراندازی

اسکندرنیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پر هزینه بودن ورزش تیراندازی که از جیب خانواده‌ها خرج می‌شود، اظهار داشت: با این حال، افراد بااستعداد شناسایی و در بخش آموزش و اعزام به مسابقات مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: امسال پس از چند سال به دلیل حمایت‌هایی که از ورزشکاران صورت گرفت؛ مدال نقره انفرادی را در اهداف پروازی و تیمی کشور داشتیم و در بزرگسالان نیز یک مدال در سکو به دست آوردیم، در هنرستان‌ها نیز ۲ واحد تیراندازی برای رشته تربیت‌بدنی در نظر گرفته شده است. 
 
پایان تجارت فشنگ در هیأت تیراندازی مازندران/ راه‌اندازی سالن تیراندازی انقلاب ساری پس از ۳ سال
بازگشایی سالن تیراندازی انقلاب ساری پس از ۳ سال

رئیس هیأت تیراندازی مازندران خبر دیگری هم داشت و آن اینکه بعد از سه سال، سالن تیراندازی انقلاب بازگشایی شد و از دو هفته آینده زیر نظر هیأت تیراندازی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این مسوول بیان کرد: علاقمندان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند ضمن آنکه ۲۰ نفر هستند که اکنون از شهر‌های دور و نزدیک به ساری می‌آیند و در تمرینات شرکت می‌کنند.

اسکندرنیا یادآور شد که هیأت قبلی تیراندازی مازندران واقع در خیابان بعثت، جای خود را در اختیار هیأت شهرستان ساری قرار داده و خود در یک ساختمان بزرگتر مشغول فعالیت است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیراندازی یکی از رشته‌های پرطرفدار و در عین حال پرهزینه است؛ به عنوان نمونه هزینه اعزام بازیکن به آلمان ۲ هزار یورو یعنی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران بیان کرد: با همه این سختی‌ها، اما گام جدیدی در ورزش تیراندازی استان آغاز شده است و همین که تا کنون بدون کمک اداره‌کل ورزش و جوانان کار‌ها را پیش بردیم راه خوبی را طی کردیم.
 
پایان تجارت فشنگ در هیأت تیراندازی مازندران/ راه‌اندازی سالن تیراندازی انقلاب ساری پس از ۳ سال
سالنی که تحویل داده شد، ولی نشد!

وی، از «علی رجبی» مدیرکل ورزش مازندران خواست تا به قول‌های خود در روز افتتاح هیأت تیراندازی عمل کند چه اینکه سالن "داراب" را تحویل داد، ولی نداد! و گفته است که وزیر ورزش گفته سالن به فرد دیگر داده شود و ما از آقای وزیر می‌خواهیم که به مازندران بیاید، بازدیدی از نزدیک داشته باشد و از ورزش تیراندازی حمایت کند.

اسکندرنیا ادامه داد: سالن داراب را می‌خواستیم سر و سامان بدهیم و برای ورزشکاران تیراندازی سالن خوبی مهیا کنیم، چون یک مکان با قابلیت بالا برای تیراندازی است، اما حالا خراب افتاده است در حالی‌که می‌توانیم یک سالن ۴۰ خطه را با هزینه ۲۰ میلیارد تومان راه‌اندازی کنیم و این، نیاز به حمایت دارد.  

پایان تجارت فشنگ در هیأت تیراندازی!

این مسوول با بیان اینکه همه تلاشمان را به کار گرفتیم تا حتی یک فشنگ هم غیر از مسابقات و تمرین هدر نرود، تصریح کرد: مخاطبم شخص خاصی نیست، اما در گذشته افرادی دنبال تجارت بودند؛ اینکه فشنگ بیاید در هیأت و در جای دیگر به فروش برسد، دور از شأنیت و قداست ورزش تیراندازی است.

وی با اشاره به تحریم‌های فروش سلاح تپانچه به ایران که ورزشکاران را آزار می‌دهد، گفت: به همین دلیل، شاید تیراندازی یک مقداری اشرافی شده است؛ باید ۲ میلیارد تومان بدهیم و یک سلاح بخریم و از سوی دیگر، سلاح‌ها باید به روز باشند و رزشکاران ما در میدان رقابت نباید از حریفان عقب بمانند.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران در پایان سخنان خود اظهار داشت: آمدیم تا ورزش تیراندازی استان را سر و سامان بدهیم، و این سر و سامان دادن را در سالن ارتش و سپاه، شهرداری و یا دانشگاه و یا هر جای دیگری باشد، با جدیت دنبال می‌کنیم.
 
پایان تجارت فشنگ در هیأت تیراندازی مازندران/ راه‌اندازی سالن تیراندازی انقلاب ساری پس از ۳ سال
 
تجربه تیراندازی برای اصحاب رسانه
 
به گزارش خبرنگار ما، یکی از اتفاقات خوب این نشست برگزاری مسابقه تیراندازی با شرکت اصحاب رسانه استان در سالن تیراندازی دانشگاه کشاورزی ساری بود که برای نخستین‌بار انجام شد و خبرنگاران با سختی، هیجان و دقت در این رشته ورزشی آشنا شدند.
 
یکی از دلایل چنین رویدادی را باید در پیگیری «حسین احمدی» روابط عمومی هیأت تیراندازی مازندران دانست که خود نیز از پیشکسوتان رسانه است و در مدت انتصابش توانسته است تحولاتی را در بخش اطلاع‌رسانی انجام بدهد.
 
"زهرا شریفی" یکی از خبرنگاران استان توانست تمامی پنج شلیک را به هدف بزند و در مجموع آقایان و خانم‌ها به برتری برسد. رسانه‌ای‌های مازندران پیشنهاد دادند که یک تیم تیراندازی تشکیل دهند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها