دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
با حمایت استاندار مازندران محقق شد
پرداخت ۴۴ میلیارد تومان اعتبار تشویقی به مازندران در اشتغال خانگی
مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: با حمایت استاندار مازندران به دلیل جذب صد درصدی اعتبار۱۱۰ میلیارد تومانی اشتغال خانگی ،۴۴ میلیارد تومان اعتبار تشویقی به مازندران اختصاص یافت.

به گزارش آوای خزر، سید رحیم بخشی با تقدیر از نگاه و رویکرد  استاندار مازندران نسبت به توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال استان اظهار داشت: استان مازندران در جذب اعتبارات مشاغل خانگی به عنوان یکی از استان های برتر کشور بوده است که توانست اعتبار اختصاص یافته به این حوزه را به صورت صدرصدی جذب کند .

وی افزود: در زمینه تعهد اشتعال سهمیه مازندران ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر بوده است که ۱۲۶ درصد این سهمیه محقق و برای۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر اشتغال ایجادد شده است.

بخشی بیان داشت : در راستی آزمایی که از سوی تهران صورت گرفته  تاکنون ۹۱ درصد این جذب اشتغال تایید و راست آزمایی همچنان در حال انجام است.

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری واشتغال استانداری مازندران از کسب رتبه نخست مازندران در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ خبرداد و گفت: ۴هزار و ۷۶ میلیارد تومان مبلغ تسهیلات تبصره ۱۸ بوده که به دلیل ابلاغ دیرهنگام تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد که با پرداخت ۶۰ درصدی از سوی وزارت اقتصاد دارایی به عنوان استان برتر انتخاب شدیم.

وی از جلب و جذب ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۶۹میلیون دلار در مازندران خبر داد و گفت: باحمایت جدی استاندار مازندران ۲/۵ میلیارد دلار اعتبار جذب شد که بعد از انقلاب جذب این مبلغ بی سابقه بوده است.

بخشی تصریح کرد: از ۱۹۲ واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار داشتند با تلاش و پیگیری های جدی معاونت اقتصادی و حمایت جدی استاندار مازندران ۱۴۷ واحد تولیدی از تملک بانک ها خارج و به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری و اشتغال به مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد : در سفر ریاست جمهوری ۶۴۶ طرح به ارزش ۱۱ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون ۹ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان معادل ۸۳ درصد پرداخت شده است که در بین استان ها در پرداخت تسهیلات بین بانک ها رتبه برتر کشور دارا هستیم.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار