دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
در دهه تأسیس حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) انجام‌شد
افتتاح دو طرح بنیاد مسکن مازندران در خلیل‌شهر و سارو (بهشهر)
دو طرح شامل افتتاح واحد‌های مقاوم‌سازی شده در شهر خلیل‌شهر و آسفالت روستای سارو در شهرستان بهشهر، امروز به مناسبت دهه تأسیس حساب ۱۰۰ امام راحل و تأسیس بنیاد مسکن با حضور مسئولان افتتاح شد.
فرزانه حسنی - آوای خزر: سید مجید هاشمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: تعدادی از واحد‌های مسکونی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان به صورت نمادین از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی و تفاهمنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با محوریت مسکن محرومین در خلیل‌شهر افتتاح شد.

او تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز از تسهیلات کم‌بهره و  بلاعوض به متقاضی ساخت واحد‌های مسکونی مذکور پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر گفت:۱ هزار و ۱۷۰ واحد مسکن در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره از بنیاد مسکن و تسهیلات بلاعوض از بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و همچنین تأمین سیمان و میلگرد رایگان احداث شده و در دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلید این واحد‌ها به صاحبشان تحویل شد.

هاشمی همچنین به بهره‌برداری از اجرای طرح هادی روستا‌های این شهرستان اشاره و اعلام کرد: در دو سال گذشته از محل اعتبارات استانی، ملی، سایر و قیر رایگان بیش از ۴۰ میلیارد تومان کار اجرایی در روستا‌های شهرستان انجام شد که در این مدت با وجود کار ابنیه، بیش از ۱۷ کیلومتر آسفالت نیز انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن بهشهر به اجرای آسفالت در روستای «سارو» نیز اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۱/۵ کیلومتر با اعتبار استانی، ملی و قیر رایگان به مبلغ ۴ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری اجرا و افتتاح شد.

روستای سارو در جوار بهشت فاطمه بهشهر قرار دارد و مسئولان نیز دقایقی را به عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای این شهرستان اختصاص دادند.

در این دو برنامه، احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی نماینده، ولی فقیه در سپاه، سرهنگ، ولی زاده معاون فرهنگی سپاه، نوری معاون فنی فرماندار بهشهر، تقی‌زاده شهردار خلیل‌شهر، مسلمی رییس شورای شهر، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی دیگر از مسئولان شهرستانی و محلی حضور داشتند.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار