دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
یادداشت/

مجمع بین‌المللی اقتصادی روسیه برای دوستی در آینده

مجمع بین‌المللی اقتصادی روسیه برای دوستی در آینده
مجمع بین‌المللی اقتصادی روسیه شامل طیف وسیعی از مسائل مربوط به اقتصاد، سیاست، نوآوری، فناوری و سایر موضوعات مرتبط مطرح خواهد شد.

آوای خزر - دکتر پوریا معصومی اقتصاددان: مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی است که سالانه در سن پترزبورگ برگزار می شود. در اینجا، سیاستمداران، بازرگانان و کارشناسان بلندپایه روسیه و خارج از کشور درباره مسائل جاری زمان ما بحث می کنند.

در مجمع کنونی، طیف وسیعی از مسائل مربوط به اقتصاد، سیاست، نوآوری، فناوری و سایر موضوعات مرتبط مطرح خواهد شد. برنامه تجاری تالار شامل رویدادهای متنوعی مانند میزهای گرد، ارائه پروژه ها، جلسات کاری است که محیطی مساعد برای انعقاد معاملات و مشارکت های امیدوارکننده ایجاد می کند.

این تالار فرصتی عالی برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا ارتباطات تجاری جدید برقرار کنند، تجربیات و ایده ها را تبادل کنند و شرکای بالقوه در کشورهای مختلف پیدا کنند. SPIEF بر بحث در مورد رویکردهای مدرن برای توسعه اقتصادی، دیجیتالی شدن، مشکلات اجتماعی، مسائل مدیریتی، توسعه فناوری، اکولوژی، مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل، فرهنگ، گردشگری، آموزش و علم متمرکز است.

به عنوان بخشی از SPIEF ۲۰۲۴، روایت های جدید برای توسعه همکاری با کشورهای در حال توسعه دوست در حال اهمیت است. بیشتر و بیشتر سرفصل های انجمن فعلی توسط بازیگران خارجی از جمله دولت های کشورهای دوست حضور خواهند داشت. فرمت انجمن نشان دهنده نوعی تبادل تماس های تجاری برای مشارکت سودمند متقابل است.

علاوه بر این، SPIEF برای نمایندگان کشورهای خارجی به عنوان بستری برای برقراری تماس های تجاری با بازیگران کلیدی در بخش های مختلف تجاری فدراسیون روسیه، جستجوی سرمایه گذاران یا مشتریان و تبادل تجربه از ارزش زیادی برخوردار است. جامعه تجاری روسیه این فرصت را خواهند داشت تا در مورد آخرین فناوری ها، روندها و استراتژی هایی که ممکن است برای توسعه پروژه های تجاری آنها در خارج از کشور مفید باشد، بیاموزند.

این انجمن همچنین فرصتی عالی برای معرفی خود و شرکتتان از طریق نمایندگان رسانه ها و خبرگزاری های بزرگ است. بنابراین، در سال ۲۰۲۴، رسانه های بزرگی مانند TASS، RIA Novosti، RBC، Izvestia و کانال Rossiya-24 در طرف روسیه شرکت خواهند کرد.

قالب SPIEF خود به عنوان پشتیبان همکاری بین المللی عمل می کند، زیرا به تقویت روابط بین دولتی و تعامل بین کشورهای مختلف کمک می کند. هر شرکت کننده خارجی این فرصت را دارد که در گفتگو در مورد موضوعات مهم بین المللی شرکت کند و همچنین ارتباطات تجاری با شرکت ها و سازمان های روسی برقرار کند که به گسترش افق های حرفه ای، کسب دانش ارزشمند و ایجاد تماس های جدید در جامعه تجاری کمک می کند.

تا به امروز، بیش از ۶۰۰۰ نماینده جامعه تجاری روسیه و خارجی، حدود ۱۵۰۰ سخنران و متخصص و همچنین بیش از ۳۰۰۰ شرکت از ۷۵ کشور به عنوان شرکت کنندگان SPIEF اعلام شده اند. مخاطبان این انجمن بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از جمله سران کشورها، اعضای دولت، سران نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه و مقامات ارشد شرکت های برجسته روسی و خارجی هستند. قرار است با نمایندگان و رهبران کشورهای بریکس، سازمان همکاری شانگهای، اوراسیا و آسه آن جلساتی برگزار شود. در مجموع حدود ۲۰۰ رویداد رسمی در چارچوب این انجمن برنامه ریزی شده است.

به طور کلی، SPIEF بدون شک قادر به تحکیم و توسعه روابط تجاری و سیاسی در شرایط فشار تحریم های آمریکا و شرکای غربی آن است. شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا بدون ترس از فشار غرب و با حمایت قوی و مطمئن شرکای مجمع، در پروژه های پیچیده و امیدوار کننده در روسیه و خارج از کشور سرمایه گذاری کنند.

طرف میزبان در این مجمع آماده است تا در مورد مسائل حفاظت از منافع و حقوق مسلمانان (از جمله در زمینه خصومت با اسرائیل و مداخله نظامی ایالات متحده در تعدادی از کشورهای عربی) با هیئت هایی از کشورهای خاورمیانه گفتگو کند. برنامه های تجاری در زمینه تولید نفت، کشاورزی و فناوری های IT نیز به مهمانان ارائه می شود. این مجمع فرصتی را برای نمایندگان کشورهای اسلامی فراهم می کند تا با تاریخ و فرهنگ روسیه از جمله از طریق نمونه فعالیت های جامعه مسلمانان بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

خبرنگار: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها