دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
لیگ جهانی والیبال 2016؛
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی مقابل ایتالیا صف‌آرایی کرد و سه بر صفر نتیجه را واگذار کردند.
به گزارش آوای خزر،تیم ملی ایران با ترکیب مجتبی میرزاجانپور٬ محمد موسوی عراقی٬ سعید معروف٬ میلاد عبادی پور٬ محمد جواد معنوی نژآد٬ عادل غلامی٬ مهدی مرندی بازی را آغاز کرد.

ست نخست

ست نخست دیدار ایران وایتالیا با نتیجه 25 بر 20 به نفع تیم ایتالیا به پایان رسید.

در این ست بازیکنان ایران با که حمایت پرشور تماشاگران کار را آغاز کردند توانستند هم پای حریف بازی را دنبال کنند.

زایتسف قطرپاسور قدرتمند تیم ایتالیا در این دیدار هم عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد.

محمد جواد معنوی‌نژد توانست با پاسی که سعید معروف برایش ساخت عملکرد قابل قبولی را در زدن آبشار واسپک داشته باشد.

وقت استراحت فنی نخست این ست با نتیجه 8 بر چهار به نفع ایتالیا رقم خورد.

شاگردان لوزانو بعد از وقت استرات با قدرت هرچه بیشتر وارد زمین شدند و توانستند اختلاف امتیاز به وجود آمده به حداقل برسانند. شهرام محمودی که امروز از ابتدای ست در ارنج اصلی قرار داشت در این دقایق بازی توانست برای ایران امتیازات خوبی را به دست آورد.

وقت استراحت فنی دوم این ست 16 بر 12 به نفع لاجوردی پوشان رقم خورد.

لوزانو امشب کمی زودتر از دیگر بازی ها دست به 2 تعویضه زد وی بلافاصله بعد از ورود بازیکنان به زمین از مهدی مهدوی و میرزاجانپور به ترتیب به جای شهرام محمودی و سعید معروف استفاده کرد تا از این طرق خط دفاعی ایران را تا حدودی تقویت کند.

وی با گرفتن وقت استراحت نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد تا آن‌ها در لحظلت حساس بهترین تصمیم را بگیرند.

دفاع 2 نفره وسوی و عبادی پور امتیاز 17 را برای قرمزپوشان کشورمان به همراه داشت اما اسپکرهای ایتالیایی در ادامه این دیدار امتیازات بیشتری را نسبت به بلندقامتان کشورمان به دست آوردند و موفق شدند نتیجه ست را به نفع خود به پایان برسانند.


ست دوم

ست دوم دیدار تیم های ایران و ایتالیا با نتیجه 25 بر 20 به نفع تیم ملی ایتالیا به پایان رسید.

در این ست ترکیب تیم ایران دست نخورده ماند و شاگردان لوزانو با آنگیزه بیشتری کار را آغاز کردند و درصدد بالا بردن اختلاف امتیاز خود با حریف بودند.

بنجینی سکاندار جوان و حرفه ای تیم ایتالیا در این ست از نظر روانی با فشار زیادی شاگردانش را هدایت می کرد اما فریادهای ی در کنار زمین اثر چندان زیادی در عملکرد شارگدانش نداشت.

وقت استراحت فنی نخست این ست با نتیجه 8 بر 6 به نفع ایران رقم خورد.

در رالی های به وجود آمده این شاگردان لوزانو بودند که نسبت به حریف موفق تر عمل کردند و اجازه قدرت‌نمایی به مهره کلیدی تیم ایتالیا را ندادند.

دریافت‌ اول‌های تیم ایران در این ست نسبت به دقایق قبلی بهتر شده بود و بازیکنان به خوبی در حمله از یکدیگر حمایت می‌کردند و سعی داشتند تا اختلاف امتیاز به وجود آمده را حفظ کنند.

از آن جا که بازی ایران و ایتالیا نه تنها از ظر فنی بلکه از نظر حیثیتی با حساسیت‌های خاص خود در والیبال همراه است قرمزپوشان ایران نمی خواستند نتیجه را به این ر احتی ها به حریف واگذار کنند.

وقت استراحت فنثی دوم با نتیجه 16 بر13 به نفع ایتالیا ثبت شد.

لاجوردی پوشان که شب گذشته با برد سه امتیازی خود مقابل آرژانتینی‌ها صعودشان به مرحل دوم تثبیت کرده و تمام احتمالات صعود ایران را کمرنگ کرده بودند بعد از وقت استراحت فنی دوم با قدرت هرچه بیشر کار را دنیال کردند و اختلاف امتیاز به وجود آمده را به خوبی جبران کردند اما از طرفی بلندقامتان کشورمان هم نمی خواستند به راحتی نتیجه ست را واگذار کنند.

لوزانو با تعویض‌های مکررش آنالیز تیم ایتالیا را بر هم زد و از بازیکنانی چون مهدی مهدوی٬ آرمین تشکری و علیرضا مباشری در ترکیب استفاده کرد.

عثمانی بازیکن شاره پنج تیم ایتالیا در بازی امشب با عملکرد قابل قبولش توانست امتیازات خوبی را برای تیمش به دست آورد و یکی از عوامل برد این تیم در ست دوم بود.


ست سوم

ست سوم دیدار تیم های ایران و ایتالیا با نتیجه 25 بر 21 به نفع تیم ایتالیا رقم خورد.

این ست به دلیل تبلیغات تلویزیونی با 10 دقیقه تاخیر همراه بود. در این ست آرمین تشکری از همان ابتدای بازی به جای عادل غلامی وارد زمین شد.

دفاع روی تور بازیکنان ایتالیا مانع از امتیازآوری اسپک معنوی‌نژاد شد و امتیاز سوم در شرایطی برای میهمان رقم خورد که تیم ایران هنوز پوئنی را به دست نیاورده است اما بعد از این‌که لوزانو درخواست وقت استراحت کرد شاگردانش به خود آمده و توانستند اختلاف امتیازاتشان را با حریف به حداقل برسانند.

در این بازی نوسان تیمی ایران بسیار زیاد بود و شاگردان لوزانو برای دقایقی عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذاشتند و برای دقایقی هم افت می‌کردند علت این موضوع به خستگی بازیکنان مربوط می‌شد.

وقت استراحت فنی نخست این ست با نتیجه 8 بر 4 به نفع ایتالیا رقم خورد. در امتیاز 9 بر 5 حمزه زرینی به جای معنوی‌نژاد وارد زمین شد تا از این طریق ضد حملات تیم ایران تقویت شود.

فرهاد قائمی و امیرغفور ملی‌پوشان کشورمان که به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم را در این دیدارها همراهی کند از کنار زمین شاهد بازی بودند.

دریافت اول ایران بعد از وقت استراحت فنی نخست تقویت شد وملی‌پوشان کشورمان درامتیازآوری موفق‌تر عمل کردند چون توپ به خوبی به دست سعید معرف رسیبد و وی توانست بازیکنا نرا با پاس‌های خوبش تغذیه کند.

امتیاز 9 برای ایران با اسپک خوب حمزه زرینی به دست آمد و بعد از آن درگیری لفظی میان وی و عثمانی بازیکن شماره پنج تیم ایتالیا باعث شد تا سردارو به این 2 بازیکن کارت زرد نشان دهد.

تعویض به موقع در تیم ایران٬ شیرازه تیم ایتالیا را برای امتیازآوری برهم ریخته بود. سرویس‌های خوب حمزه زرینی در این بازی دریافت حریف را دچار مشکل کرد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 15 به نفع تیم ایتالیا رقم خورد.

لوزانو در زمان وقت استراحت فقط با زرینی و مباشری دریافت کننده‌های تیم ایران صحبت کرد و به آن‌ها نکات فنی را به خوبی گوشزد کرد.

شاگردان لوزانو نمی خواستند نتیجه بازی را در این ست واگذار کنند آن‌ها همه تلاش خود را برای کسب امتیاز به کار گرفتند اما ایتالیا‌یی‌ها با روی آوردن به برنامه‌های سرعتی مانع از امتیازآوری ایران در دقایق حساس شدند و به خوبی اختلاف امتیاز خود را با ایران بالابردند و موفق به برد تیم ایران شدند.


ملی‌پوشان کشورمان در نخستین دیدار از هفته سوم مقابل تیم صربستان با نتیج سه بر 2 پیروز شده بودند و در بازی سوم این هفته فردا ساعت 21:00 مقابل تیم آرژآنتین صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها