دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا خبرداد
نیروگاه نکا ركورد زد
مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا از ثبت رکورد جدید تولید برق در این نیروگاه خبر داد که در یک‌دهه پیش بی‌سابقه بوده است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، محسن نعمتي از ثبت ركورد توليد 440 مگاوات انرژي در واحد يك بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا پس از  4 دهه بهره‌برداري به‌عنوان افتخاري ملي ياد كرد.

وی اظهار کرد: اين واحد با ظرفيت اسمي 440 مگاوات در دوم مهرماه سال 1358 وارد مدار توليد شد و از واحدهاي قديمي به‌شمار مي‌آيد، ولي عملكرد اين واحد عليرغم عمر بالا و افزايش مصرف سوخت مايع در چند سال اخير با تخصص، توانمندي، پيگيري‌ها و تلاش جهادي و بي‌وقفه مديران و كاركنان اين نيروگاه در برنامه‌ريزي و رعايت اصول و استانداردهاي فني در زمينه انجام تعميرات، نگهداري و بهره‌برداري از واحدها، در چهلمين سال بهره‌برداري در حد و اندازه يك واحد تازه تأسيس به ثبت رسيده كه در 10 سال اخير بي‌سابقه بوده است.

نیروگاه نکا ركورد زد

وي به پروژه هاي اجرا شده در جهت رفع محدوديت و بهبود راندمان واحدها جهت تامين برق مطمئن و پايدار اشاره كرد و گفت: از تابستان سال گذشته و در راستاي استفاده بهينه از وضعيت موجود و رفع موانع و محدوديت‌هاي توليد، افزايش 26 مگاواتي توليد در تمام واحدهاي نيروگاه هدف‌گذاري و در دستور كار قرار گرفت.

"براي تحقق اين هدف مهم، چندين پروژه بهسازي و بازسازي در تمام واحدها از جمله تعويض لوله‌هاي بويلر به‌طول 25 كيلومتر، تعويض لوله‌هاي كندانسور به‌طول 37 كيلومتر و ساخت و تعويض بسكت‌هاي ايرپري هيتر و ... همزمان با خروج اين واحد جهت انجام تعميرات مياندوره‌اي اجرا شد كه در نتيجه بدليل رفع محدوديت‌ها، تنها در اين واحد ظرفيت توليد با جهشي 24 مگاواتي نسبت به حداكثر توان توليد سال گذشته به 440 مگاوات رسيد و آرزوي توليد با ظرفيت اسمي محقق شد".

مديرعامل شركت مديريت توليد برق نكا گفت: با انجام اقدامات مشابه در ساير واحدهاي نيروگاه نيز افزايش توليدي حدود 18 مگاوات ثبت شد كه در مجموع با رفع محدوديت‍ها، توان توليد نيروگاه حدود 42 مگاوات نسبت به تابستان سال گذشته افزايش يافت و بدين ترتيب به بركت خون 33 شهيد والامقام اين نيروگاه در چهلمين سال بهره‌برداري و در سالي كه به رونق توليد نام‌گذاري شده است، برگ زرين ديگري در كارنامه افتخارات نيروگاه بزرگ شهيد سليمي نكا ثبت شده است.

اخبار مازندران

انتهای پیام/1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها