دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
بازیگر فیلم «روزهای نارنجی:
بازیگر فیلم روزهای نارنجی گفت: از نظر من کیفیت بازیگران زن امروز سینما در برابر تعداد حضور مکرر آنها در آثار مختلف سینمایی مطابقت ندارد، واقعیت امر سینمای امروز به سمت ویترین شدن بازیگران رفته است.

سینمای ایران به سمت بازیگران ویترینی رفته است/زیبایی تمام توانایی یک بازیگر نیستبه گزارش آوای خزر به نقل ازخبرگزاری میزان، رویا حسینی بازیگر فیلم روز‌های نارنجی پیرامون ویترینی شدن بسیاری از بازیگران زن سینمای ایران گفت: از نظر من کیفیت بازیگران زن امروز سینما در برابر تعداد حضور مکرر آنها در آثار مختلف سینمایی مطابقت ندارد، واقعیت امر سینمای امروز به سمت ویترین شدن بازیگران رفته است. 

وی در همین راستا ادامه داد: این را کتمان نمی کنم که زیبایی بخشی از وجود هر انسان و طبیعتاً بازیگر است اما اینکه همه ملاک‌ها برای انتخاب بازیگر، زیبایی باشد قابل قبول نیست. 

  • بیشتر بخوانید:
  • گفت‌وگوی ژیلا شاهی بازیگر فیلم روزهای نارنجی را اینجا مطالعه کنید

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را فراموش نکنیم که کیفیت بازیگری بسیار مهم است و اگر این کیفیت بازی با زیبایی هم راستا شود اتفاقات خوبی برای یک بازیگر می‌افتد. به هر حال برخی بازیگران زن در تئاتر هر روزه فعالیت درخشانی دارند، اما متاسفانه کمتر دیده می‌شوند.

بازیگر فیلم روز‌های نارنجی درباره کم کار بودن بازیگران خوب تئاتر در سینما اضافه کرد: بازیگران خوب تئاتر کمتر راهی برای ورود به سینما پیدا می‌کنند، زیرا شاید سینمای امروز بیشتر به سمت بازیگران ویترینی رفته است.

وی با اشاره به حضورش در فیلم روز‌های نارنجی تاکید کرد: پیشنهادم به بازیگران جوان این است که صبور باشند و مطمئن باشند که اتفاقات بسیار خوبی برای آن‌ها در آینده می‌افتد و احتمالا آرش لاهوتی نامی پیدا شود که استعداد آن‌ها را کشف کرده و بر همین اساس آن‌ها را به سینما معرفی کند.

حسینی خطاب به هم‌نسلان خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: من هنوز برای نصیحت خیلی جوانم، اما صحبتم با بازیگران جوان این است که صبور باشند. اگر واقعا هدف واقعی آن‌ها بازیگری است تنها راه موفقیت صبوری است.

انتهای پیام/3000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار