دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
در حالی که قرار است ابوالقاسم طالبی تصویربرداری «طلاق» را با بودجه آثار فاخر تلویزیونی در تهران آغاز کند، خبر‌ها از پیگیری انتخاب بازیگران، لوکیشن‌ها و ارزیابی‌های نهایی کار حکایت دارد.
آوای خزر: چند ماه قبل حسین کرمی رئیس سابق مرکز سیمافیلم با اشاره به سریال‌ها و مجموعه‌های جدیدی که در دستور کار است، نام ابوالقاسم طالبی را به عنوان کارگردان سریالی تلویزیونی بر زبان آورد؛ سریالی که نامش «طلاق» است و در ابتدا قرار بوده به شبکه نمایش خانگی برود؛ سریالی که فعلاً ۳۵ قسمتی است و در صف سریال‌های الف فاخر تلویزیون از آن یاد می‌شود.

تیم کاری ابوالقاسم طالبی و «طلاق» تلویزیون کار تصویربرداری را در تهران جلو می‌برند. طالبی تهیه‌کننده و کارگردان این سریال به این نکته اشاره کرد که در حال پیگیری بازیگران این سریال است؛ بخشی به پروژه پیوسته‌اند و بخشی هم در حال شناسایی و بستن قراردادند. لوکیشن‌ها و ارزیابی‌های نهایی کار هم به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
داستان کار جدید ابوالقاسم طالبی به‌روز است و نام موقت «طلاق» دارد. او درباره این سریال گفته بود که از خردادماه سال ۹۵ مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه بوده است. کارگردانی که دو سریال خاطره‌انگیز «به کجا چنین شتابان» و «بازگشت پرستوها» را برای تلویزیون ساخته که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ پخش شد. حالا این سومین سریال طالبی به حساب می‌آید که در دهه ۹۰ برای سیما ساخته می‌شود، البته حسین کرمی درباره «طلاق» ابوالقاسم طالبی گفته بود این اثر موضوعی اجتماعی دارد که به اتفاقات روز اجتماعی می‌پردازد.
 
انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها