دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
امام جمعه گلوگاه:
امام جمعه گلوگاه با اشاره به تمدید تحریم 10 ساله آمریکا علیه ایران گفت: آمریکای جنایتکار بداند ما از تحریم های مجدد وحشتی نداریم و در این عرصه جان نثار و بسیجی وار هستیم و دندان هایشان را در دهانشان خرد می کنیم.
به گزارش خبرنگار آوای خزر از گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گلوگاه ضمن دعوت از همگان به تقوای الهی و قدردانی از زحمات خادمین وقف اظهار داشت: در جامعه دو قشر مدیران و علما نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ و ترویج وقف در نزد مردم دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن آشکار ما است، افزود: استراتژی آمریکا، سرنگونی ایران است و همه باید بدانند مقابله با آمریکا یعنی پیروزی بر سازمان های بین المللی و پیروزی بر شیطنت های خبیثانه استکبار جهانی.

امام جمعه گلوگاه با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن قسم خورده ایران محسوب می شود، بیان داشت: آمریکا مستقیم و غیرمستقیم می خواهد هر جا اثری از انقلاب اسلامی است را خاموش و آن را از بین ببرد.

وی ادامه داد: در کشورهایی همچون لبنان، افغانستان و آمریکای لاتین، چون نقش انقلاب اسلامی پررنگ درخشید دشمن احساس خطر کرد و با آنها به مقابله پرداخت.

حجت الاسلام میراحمدی در ادامه تصریح کرد: کسانی که فکر می کنند دوستی با دشمن بزرگ "آمریکا" نجات بخش است، این پنبه را از گوش در بیاورند و بدانند که آمریکا برای همیشه دهر دشمن آشکار ایران بوده و هیچ گاه دست از توطئه های شیطانی خود برای نابودی ما بر نمی دارد.

خطیب جمعه گلوگاه افزود: ملت ایران پرورش یافته مکتب امام راحل و شاگرد رهبری معظم انقلاب اسو باید بدانیم که تنها راه نجات جامعه گوش دادن به فرامین رهبری می باشد.

خطیب نماز جمعه بهشهر با بیان اینکه رمز عبور و شکستن قفل دشمن، مقابله با صهیونیزم جهانی است اظهار داشت: رهبری بارها مسئله نفوذ را مطرح کردند اما چرا بعضی از افراد نمی خواهند باور کنند که آمریکا دشمن آشکار ما است و می خواهد از هر حربه ای برای ضربه زدن و نابودی کشورمان استفاده کند، شاید فکر می کنند اگر این جمله را حتی یکبار بر زبان خود جاری کنند آمریکا جنایتکار از آنها ناراحت و دلگیر خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیج به معنای واقعی خود کلمه " اقتصاد مقاومتی " را نهادینه و جا انداخته است و اگر تفکر بسیجی حاکم شود در اقتصاد مقاومتی موفق خواهیم شد اما متاسفانه بعضی از افراد روحیه بسیجی خود را از دست داده اند و مانوس به روحیه تجمل گرایی شده اند.

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه هر جایی متوجه شده اید دشمن «مکر» پیشه کرد بدانید ضعیف شده است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گرفتن نقطه ضعف ما است و هر کجا این نقطه ضعف را احساس کرد تحریم ها را بیشتر و حلقه محاصره را تنگ تر کرده است.

وی با اشاره به تمدید تحریم 10 ساله آمریکا علیه ایران افزود: آمریکای جنایتکار بداند ما از تحریم های مجدد وحشتی نداریم و در این عرصه جان نثار و بسیجی وار هستیم و دندان هایشان را در دهانشان خرد می کنیم.

خطیب نماز جمعه گلوگاه با بیان اینکه ما هم برجام را قبول نداریم، بیان داشت: باید تمام نیروگاه های هسته ای ما مجدد به راه بیفتد و مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه تصمیم بسیجی وار بگیرد.

میراحمدی در پایان گفت: تصمیم بسیجی وار به این معنا است که باید همه امید خود را از برجام قطع و برای همیشه از آمریکا خداحافظی کنند و آنهایی که دل در گرو دوستی با این دشمن آشکار بسته اند بدانند مراکز هسته ای ایران حتی چند برابر توان گذشته راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/1002

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: