دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
عضو ستاد اصلاح‌طلبان ساری:
سطح درخواست از نمایندگان را در حد برداشتن گوشی تنزل داده‌ایم!/
عضو ستاد اصلاح‌طلبان ساری با بیان اینکه مردم ما مطالبه‌گر نیستند، و سطح درخواست از نمایندگان را در حد برداشتن گوشی تنزل داده‌ایم، افزود: می‌گوییم ما به فلان کاندیدا یا نماینده رأی نمی‌دهیم به این دلیل که به او زنگ زدیم و به گوشی جواب نداد! .... معیار و میزان ما و سطح توقعات ما از مسوولان و نمایندگان بسیار پایین است.

به گزارش آوای خزر از ساری، مرضیه عبوری روز گذشته در جمع خبرنگاران و شب گذشته در افتتاحیه ستاد کاندیداهای اصلاح‌طلب ساری(یوسف‌نژاد و جعفری) از مردم خواست تا مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و بدانند که نقش آنها قطعاً در ساختن یک شهر و شهرستان، استان و کشور تأثیرگذار است.

او در سخنانی با انتقاد از وضعیت فعلی جامعه، بیان داشت: اگر برنامه در جامعه ما حاکم بود، اگر خرد جمعی در نمایندگان ما ایجاد می‌شد که همه برای استان حرکت کنند، قطعا وضعیت امروز ما این نبود که علیرغم همه ظرفیت‌ها مازندران و شهر ساری توسعه نیافته است.

این عضو شورای اصلاح‌طلبان ساری به‌عنوان یک بانوی فعال مدنی، انتقادی را بر کمیسیون بانوان وارد دانست و گفت: این کمیسیون در تمام سال‌ها کاری از پیش نبرد، برای زنان تحصیلکرده کاری انجام نشده و کمیسیون بانوان، مجموعه‌ای برای سرگرم‌کردن زنان بوده است.

عبوری با طرح این سؤال که در دوره‌ای، زنان برای حمایت از روحانی تمام‌قد ایستادند، اما بهره‌برداری آنها از دولت روحانی تا چه اندازه بود؟ گفت: بنابراین باید نگاه جنسیتی فارق از بحث‌های فمنیستی را به‌دور بریزیم و عاقلانه و موشکفانه بیندیشیم.

سطح درخواست از نمایندگان را در حد برداشتن گوشی تنزل داده‌ایم!/

وی معتقد است ما مردم مطالبه‌گری نداریم، و سطح نمایندگی را تا این اندازه پایین آوردیم که می‌گوییم چون فلان نامزد انتخاباتی یا فلان نماینده به تلفن من پاسخ نداد پس به او رأی نمی‌دهم، معیار و میزان ما و سطح توقعات ما از نمایندگان بسیار پایین است، بنابراین هنوز خرد جمعی در مازندران رشد نیافت و به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه‌های اقتصادی و معنوی را از دست داده‌ایم؛ چیت‌سازی بهشهر، نساجی قائمشهر، بهپاک بهشهر که در حال کوچک شدن است، بندر امیرآباد که یک ظرفیت ملی است و استفاده درستی از آن نشد .... و باید از خود بپرسیم که چرا اراده‌ای برای رفع مشکلات وجود ندارد؟

مرضیه عبوری در پایان سخنان خود گفت: این‌بار اما بیاییم با انتخاب‌هایی درست، چهره شهر و استان‌مان را دگرگون کنیم، بیاییم سطح مطالبه‌گری را افزایش دهیم و به خردجمعی برسیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها