دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
دبیرخانه نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا نسبت به تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه عکس کار اقدام کرد. همچنین مهلت ارسال آثار تا اول خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی مرکز کار ایران، بر اساس مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری تمام گردهمایی‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌ها و به عبارتی تمامی اجتماعات غیرضروری به جهت جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول می‌گردند.

در همین راستا و با هدف حفظ سلامتی هم‌میهنان عزیز، نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران که پیشتر قرار بود از یکم تا چهارم اریبهشت ۹۹ برگزار شود، به  ۲۷ تا ۳۰ خرداد ۹۹ در نمایشگاه بین‌المللی تهران موکول شد.

مرکز کار ایران، امیدوار است پذیرش مسئولیت‌های فردی و جمعی تمامی شهروندان در قبال رعایت اصول بهداشتی، پذیرش محدودیت‌ها در تعاملات اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات غیر ضروری، زنجیره انتقال این بیماری نو پدید را بشکند و آن را شکست دهد. برهمین اساس مرکز کار ایران، نهاد برگزارکننده نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار و سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران وظیفه مسئولانه خود می‌داند تا با تغییر تاریخ این رویداد گام کوچکی در راستای مبارزه با این اپیدمی ناگوار بردارد.

نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران برگزار می‌شود. سعید سمیعی و محمد حمزه‌ای رئیس و دبیری این مسابقه و افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: