دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
شهردار ساری:
شهردار ساری با اشاره به اينكه 300 ميليارد تومان پروژه آماده افتتاح داريم، گفت: در سال جديد هيچ پروژه‎اي آغاز نخواهد شد مگر آنكه پيوست ايجاد اشتغال داشته باشد، وی همچنین از تلاش شهرداری و شورای شهر در خدمت‎رسانی به مردم در دوره چهارم شوراها گفت و اینکه علیرغم محدودیت‎های مالی در سال گذشته، به هیچ ارگانی "نه" نگفتیم.
آماده‎بودن پروژه‎هایی به ارزش 300 میلیارد تومان در ساری/ پیوست ایجاد اشتغال برای همه پروژه‎های شهری در سالجاری/ علیرغم محدودیت‎های مالی در سال گذشته به هیچ ارگانی

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی عبوری بعد از ظهر امروز در نخستین نشست مشترک شهرداری و شورای شهر ساری با تبریک سال جدید و خسته نباشید به اعضای شورای شهر ساری به دلیل خدمات خوبی که انجام داده‎اند، اظهار داشت:  باور دارم كه بزرگترين پشتوانه شما اعضای شورا كارنامه درخشاني است كه طي اين چهار سال براي خود به جا گذاشته‎اید، بنابراين انتظار دارم به عنوان نماينده مردم اين كارنامه درخشان را براي مردم ورق بزنيد و به آنها بگوييد كه چه اتفاقات بزرگي طي اين چهار سال در ساري افتاده است.

وی با اشاره به رشد بودجه شهرداري ساري طي چهار سال که بزرگترين اتفاق ممكن در حوزه شهری بوده است، افزود: زماني كه شهرداري را تحويل گرفتم بودجه آن 79 ميليارد تومان بود و اكنون به حدود 600 ميليارد تومان رسيده است و اين يعني يك حماسه اقتصادي كه هميشه مورد نظر مقام معظم رهبري بود و این مهم در سالهايي روی داد كه هم دولت و هم مردم دچار مشكلات شديد اقتصادي بودند.
 
شهردار ساری با بيان اينكه كارهاي بزرگ چهار سال گذشته با همت شوراي اسلامي شهر انجام شده و شهرداري مجري این خدمات بوده است، گفت: شما اعضاي شوراي شهر طرح و برنامه داديد و با بيان مطالبات مردم شهرداري را وا داشتيد تا كارهاي بزرگ و بي‌سابقه‎اي را انجام دهد.
 
عبوری ادامه داد: شهرداري در همه حوزه ها داراي طرح و برنامه بوده و هر جا كه نياز شهر و شهروندان بود، شهرداري حضور فعال داشت، برای عمران و آبادي تا كارهاي فرهنگي اجتماعي حاضر شدیم و علیرغم محدودیتهای مالی در سال گذشته، به هيچ ارگان و نهاد خدمت‎رسان هم "نه" نگفتيم تا خدمت‌رساني به شهروندان متوقف نشود.

اسن مسئول ادامه داد: اما اوج كارهاي ما در اين سالها انجام امور زيربنايي بود مانند مهار آبهاي سطحي، افزايش سرانه فضاي سبز، روانسازي ترافيك، آسفالت و پياده‌روسازي و صدها پروژه ديگر تا جايي كه در هر كجاي شهر مردم شاهد انجام پروژه‌ها توسط تيم مديريت شهري هستند و از جمله اقدامات اين دوره مي‎توان توجه ويژه به بانوان و احداث بوستان اختصاصي براي آنان اشاره كرد.
 
شهردار ساری با اشاره به اينكه 300 ميليارد تومان پروژه آماده افتتاح داريم، بیان کرد: در سال جديد هيچ پروژه‎اي آغاز نخواهد شد مگر آنكه پيوست ايجاد اشتغال را براي شهروندان ساري داشته باشد و با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته مقرر شد در سال جديد بتوانيم با اجراي پروژه‎ها اشتغال براي شهروندان ايجاد کنیم.
 
وي در اظهار داشت: در ماههاي رجب و شعبان افتتاح چند پروژه را در شهر ساری شاهد خواهيم بود که همه اينها ثمره تعامل شورا با شهرداري ساري است که بايد الگويي براي همه كشور باشد.
 
انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها