دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: راه روستایی شریان حیاتی اشتغال و تولید است و ساخت و ساز در این بخش باید در اولویت باشد.
تکمیل پروژه‎های راه روستایی باید در اولویت باشد

به گزارش آوای خزر از نکا، علی‌محمد شاعری روز پنجشنبه در آغاز عملیات اجرایی محور طوسکلا – حسین‎آباد، اظهار داشت: مشکلات موجود جز با کار خستگی‎ناپذیر و تلاش شبانه‎روزی حل نمی‎شود و از ابتدای انقلاب تاکنون، هر جایی که مدیریت جهادی شکل گرفت، مشکلات از پیش‎رو برداشته شده است.

وی افزود: وزارتخانه‎هایی که کار جهادی را آغاز کردند، موفق هستند و دستگاه‎هایی که منتظر پول و امکانات و تخصیص اعتبار هستند، کار آنها بی‌نتیجه  می‎ماند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی، گفت: با حضور رئیس جمهور بیش از 3 هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه داشتیم که حدود دو سوم آن به شرق مازندران اختصاص داشت و مهمترین آن نیز در بندر امیرآباد بوده است.

شاعری بیان کرد: موافقت واگذاری 1000 هکتار از اراضی بانک زمین برای شهرک صنعتی در بهشهر و گلوگاه دریافت شده تا به منطقه ویژه اقتصادی و در آینده انشاالله به منطقه آزاد بندر امیرآباد متصل شود.

وی ادامه داد: ما به وظیفه خود در قبال منطقه آزاد عمل کردیم و اکنون دولت باید در قالب لایحه به وظایف خود عمل کند، 16 استان مرزی داریم که یا منطقه آزاد دارند یا در حال دریافت این امتیاز هستند اما مازندران تنها استانی است که منطقه آزاد آن در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

عضو مجلس شورای اسلامی گفت: زابل، اینچه برون، انزلی، ارس، قصر شیرین و ... دارای منطقه آزاد هستند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به آغاز اجرایی جاده طوسکلا به حسین‎آباد اظهار داشت: سالانه تلفات انسانی زیادی در این جاده داریم و حمل و نقل جاده‎ای مردم دچار مشکل شده است.

شاعری گفت:  پیمانکار جاده نکا به نیروگاه برای آسفالت 5 کیلومتر باقیمانده در این مسیر انتخاب شده است و وضعیت برای بیش از 10 کیلومتر مسیر بهشهر به حسین‎آباد و تازه‎آباد به سه راه زاغمرز در مرحله مناقصه است.

وی افزود: ساخت و ساز در بخش راه روستایی به کندی پیش می‎رود، در حالیکه این مسیرها شریان حیاتی اشتغال و تولید است و باید در اولویت باشد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در پایان گفت: در جایی که کارها بصورت جدی دنبال شد، موفقیت داشتیم؛ اگر مدیران استان به خوبی کار میکردند فضای اشتغال و تولید بهتر از این می‎شد.

شاعری در پایان گفت: در بخش حمل و نقل، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان و پروژه‎های آب منطقه‎ای کارهای خوبی در شرق مازندران صورت گرفته است، پروژه آبگیری سد گلورد نیز در حال اتمام است، با پیمانکار نشست داشتیم و کار در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها