دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
معاون حقوقی رئیس جمهور:
معاون حقوقی رئیس جمهور ایران گفت: وقتی صحبت از خدمات دولت می‌شود صرفاً میز هیأت دولت و حدود 40 مسئول قوه مجریه نیست، بلکه مقصود از آن، همه مدیران در سطح کشور است.
همه مدیران در مجموعه «میز دولت» قرار دارند/ کاندیداها برنامه‎های خود را برای ایرانی آبادتر ارائه دهند

به گزارش آوای خزر از ساری، حجت‎الاسلام مجید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به اینکه امسال با نام حضرت فاطمه(س) معطر و آغاز شده است، گفت: فضای کشور و عرصه دل‌های مردم در ماه رجب با موالید پاک و جشنهای پر شور نورانی شد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات سال ۹۶ گفت: مردم ۲۹ اردیبهشت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب دومین شخص رسمی کشور و انتخاب دهها هزار اعضای شورای شهر و روستا حضور پیدا می‎کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور بیان کرد: در این شرایط که برای تصمیم‎گیری درباره هدفی مهم قرار گرفته‎ایم؛ نشاط فزاینده و امیدی تقویت شده و اراده‎ای در خور نظام اسلامی و مردم را می‌طلبد.
وی با بیان اینکه استان مازندران بعنوان مهد بزرگمردان تاریخ سیاسی بوده است، اذعان داشت: در طول قرون مردانی از این سرزمین  در دفاع از میهن در همه عرصه‌های مختلف کشور حضور پُررنگ دارند.
انصاری ادامه داد: امروز هم این استان نقطه امید ایران، اتکای نظام، پایگاه دلگرمی مقام معظم رهبری و همه مسئولان نظام است.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه در ماههای پایانی دولت یازدهم و آغاز راه جدید هستیم، تصریح کرد: باید خدا را شکر کنیم که توفیق خدمت به مردم را به ما داده است.
وی از همه نامزدهای انتخاباتی خواست که در کار تبلیغات مراعات کنند زیرا صحنه انتخابات عرصه رقابت، عدالت، عدل، انصاف و تقوا است.
انصاری بیان کرد: وقتی صحبت از خدمات دولت می‌شود صرفاً میز هیأت دولت و حدود 40 مسئول قوه مجریه نیست، بلکه مقصود از آن، همه مدیران در سطح کشور است.
معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: از فرصت انتخابات و تبلیغات انتخاباتی بطورعام باید استفاده کرد تا خدمات ارزشمند نظام به مردم اعلام شود.
این مسئول خطاب به کاندیداها، اظهار داشت: کاندیداها برنامه‎های خود را برای ایرانی آبادتر و بهتر ارائه دهند و امید مردم را تخریب نکنند.
انصاری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در این مدت خدمات بسیاری را ارائه داده است، افزود: اما در این مدت با تهدیدهایی نیز همراه بوده است که مهمترین تهدید از آغاز دولت، تهدید هسته‎ای و همچنین تهمت حرکت به سمت ساخت اتم بوده است.
وی تصریح کرد: ۱۸ ماه تیم مذاکره کننده هسته‎ای با تمام قدرت حقوقی با هدایت رهبری توانستند کارستان کنند و این تهدید تبدیل به یک فرصت شد و ما توانستیم آمریکا را بر ضدیت برجام منزوی کنیم، علاوه بر آن نیز اجماع جهانی نسبت به ایران را شکستیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: دولت احساس می‎کرد که اقتصاد در حال خونریزی و مرگ بوده و نیاز به کار اورژانسی دارد؛ اگر تورم مهار نمی‎شد تورم ما سه نرخی می‎شد.
وی در پایان با بیان اینکه کاهش نرخ تورم با ارزانی دو موضوع جداگانه‎ای است، اظهار داشت: سرعت سقوط و ‌افزایش تورم ‌با تلاش دولت از ۴۴ درصد به ۸ درصد رسید و در شرایطی که رکود کشور را به زانو ‌در آورده بود، دولت یازدهم جهش رشد مثبت را استارت زد و در این زمینه نیز بسیار تلاش کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها