دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
تا انتخابات/
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نکا گفت: با تجربه دیروز و تلاش امروز در جهت شهر سبز، شهروند سبز و توسعه سبز با تدبیر و برنامه‌ریزی پایدار به توسعه و آبادانی شهرم می‌پردازم، و آمده‌ام تا فردای بهتری برای شهرمان نکا بسازیم.
علی درخشانی‎فر: فردای بهتری برای شهرمان نکا بسازیم/ با تجربه دیروز و تلاش امروز برای آبادانی شهرم آمده‌ام

به گزارش آوای خزر از نکا، علی درخشانی‌فر در اجتماع حامیان خود اظهار داشت: همه می‌دانیم که در 29 اردیبهشت دو رخداد مهم و سرنوشت‌ساز را پیش رو داریم؛ اولین رخداد انتخابات ریاست جمهوری است که در سطح ملی برگزار می‌شود، میخواهیم سکان مملکت را در دست او قرار بدهیم که از حقوق مرد دفاع کند و خوب بتواند در بخش رفاهی مردم تلاش کند، شخصیتی که بتواند اقتصاد کشور را سر و سامان بدهد و بتواند از منزلت نظام جمهوری اسلامی و از تولیدات کشور دفاع کند و این تکلیف ماست که به کاندیدای اصلح رأی بدهیم.

وی افزود: انتخاب دوم، انتخاب شوراست، شورا یک نهاد اجتماعی و مدنی است و باید گروهی هدایت شود و هیچ مسئولی نمی‌تواند ادعا کند که من می‌توانم به تنهایی مشکلات و معضلات شهر را برطرف کنم، شورا مهمترین مجرای بروز و تحقق حق حاکمیت مردم است لذا دولت در اجرای ماده یکصد قانون اساسی زمینه را برای اعمال حق مردم فراهم می‌کند و بخشی از اختیارات وزارت کشور و استانداری را در اختیار مردم می‌دهد در واقع شورا گامی در جهت تکامل جمهوریت است.

علی درخشانی‎فر: فردای بهتری برای شهرمان نکا بسازیم/ با تجربه دیروز و تلاش امروز برای آبادانی شهرم آمده‌ام

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورا با بیان اینکه شورا و مشورت جایگاه ممتازی دارد بگونه‌ای که یکی از سورههای قرآن به نام شورا نامگذاری شده است، گفت: پیامبر مکرم اسلام عقل کامل بود اما دستور یافت با مؤمنان به مشورت بپردازد، قرآن کریم یکی از ویژگیهای شاخص مکتب اسلام نسبت به سایر مکاتب را مخاطب قرار دادن قوانین آن مکتب با مجموعه حیات عنوان کرد. در اسلام و قرآن است که عامل تحولات جامعه را «ناس» یعنی مردم معرفی می‌کنند.

درخشانی‌فر بیان کرد: نقش شورا در مدیریت شهری و موفقیت آن متأثر از عامل بیرونی شامل مساعدت دستگاه‎های اجرایی و عامل درونی شامل نحوه عملکرد رفتارها و روابط بین اعضای شورای شهر و چگونگی تصمیمگیری جمعی را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی، فردی نیست بلکه گروهی است و به همین صورت مدیریت می‌شود، برخی از اعضای شورای قبلی و کاندیدای شورای پنجم که در مجالس عنوان می‌کنند فلان پروژه را من اجرا کردم، این سخنان معنا ندارد زیرا کار جمعی صورت گرفته است و یکی دیگر از عواملی که سبب موفقیت شورا می‌شود انسجام و همدلی است.

عضو دو دوره شورای شهر نکا اظهار داشت: در برنامه‎های خود باید به استناد ماده 71 قانون وظایف شوراها برنامه بدهیم. چرا دوستان برنامه‌هایی در حد دولت ارائه می‌دهند یا به مردم قول میدهند ما فلان برنامه را انجام می‌دهیم اما خبری از آن نیست.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نکا بیان کرد: تجربه و تخصص، علاقمندی به خدمت، بهره‎مندی از دانش مدیریت شهری، دفاع از حقوق شهروندی، دانستن قانون و تجزیه و تحلیل آن و داشتن شجاعت و شهامت را از ویژگی‎های یک کاندیدا و عضو شورا دانست.

درخشانی‎فر گفت: افرادی باید به شورا راه پیدا کنند که دلسوز و قابل اعتماد و امانتدار باشند. اینطور نباشد که کاندیداها، شورای شهر را به عنوان یک طعمه نگاه کنند و همینکه در مسند شورا قرار گرفتند به دنبال کارهای دیگر بروند.

علی درخشانی‎فر: فردای بهتری برای شهرمان نکا بسازیم/ با تجربه دیروز و تلاش امروز برای آبادانی شهرم آمده‌ام

وی با بیان اینکه با توجه به تجربه دیروز و تلاش امروز در جهت شهر سبز، شهروند سبز و توسعه سبز با تدبیر و برنامه‌ریزی پایدار به توسعه و آبادانی شهرم می‌پردازم،
خاطرنشان کرد: من با شما و برای شما آمدهام تا با تجربه دو دوره و با تخصص و برنامه شهری با شما خوبان عهد ببندم که با اتحاد و همدلی و با صلابت و شهامت، در عمل فردای بهتری برای شهرمان نکا بسازیم.

کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر نکا خطاب به شهروندان نکا گفت: مردم! اینجانب شعاری ندارم اما شهر نکا را دوست دارم و به فکر ایجاد یک شهر ایدهآل در شهر خودم نکا هستم؛ در شهر ایده‌آل سلامت مردم تضمین شده است، رفاه مردم عادلانه توزیع می‌شود، به آموزش توجه می‌شود، به زیبایی شهر و مبلمان شهری توجه ویژه خواهد شد، خدمات شهری مناسب و توسعه فضای سبز مفیدی در شهر دیده می‌شود، ترافیک شهر کنترل می‌شود و معابر و کوچه‌ها به استناد طرح جامع و تفضیلی طراحی خواهد شد. تمام شهروندان خود را شهردار تلقی می‌کنند و در احترام و تکریم هستند.

درخشانی‌فر اظهار داشت: مردم در چارچوب قانون از شورا تکریم و کار می‌خواهند لذا بر همه ما تکلیف است که در درجه اول مشارکت حداکثری را ترسیم کنیم و یک حماسه سیاسی دیگری را برای ایران خلق کنیم. در این دو دوره تلاش کردم تا آبروی شما مردم حفظ شود، خدمات ارائه شده بر محور قانون و بدون توجه به خط و خطوط سیاسی بوده است.

وی در پایان گفت: با خود عهد ببندیم که یک تیم قوی، کاربلد، با دانش و تعهد و دست‌پاک را روانه پارلمان شورای شهر کنیم تا بتوانند به‌درستی ارائه خدمات بدهند.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها