دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران:
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: ایجاد اختلاف، تقویت گسل‎های قومی، طایفه‌ای و قومی و قبیله‎ای نقشه خاورمیانه بزرگ است.
صهیونیست‎ها به دنبال خاورمیانه بزرگ با ایجاد تقویت گسل‎های قومی و طایفه‎ای هستند

به گزارش آوای خزر از ساری، حسن قشقاوی صبح امروز در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای ساری اظهار داشت: فرعون دیروز سمبل صهیونیست امروز است که مستبد و مفسد و خونخوار است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ هستند، افزود: ایجاد اختلاف، تقویت گسل‎های قومی، طایفه‌ای و قومی و قبیله‎ای نقشه خاورمیانه بزرگ است.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: بنا بر آیه 5 سوره قصص (و نریدُ أن نَمنَ عَلی الّذین استضعِفوا فیالأرضِ و نجعلهم أئمةً وَ نجعلهم الوارثین»، و ما اراده کرده‌ایم که بر کسانی که در زمین به ضعف و زبونی کشیده شدند، منت گذاریم و آنان را وارثان زمین قرار دهیم) بهترین تجلی این آیه را در ظهور امام زمان عج می‎بینیم و خط تقابل مستضعفین و مستکبرین ادامه دارد و تجلی این خط در قالب نبرد حضرت سیدالشهداء است زیرا «کل یوم عاشورا» است.

قشقاوی بیان کرد: داعش منطقی ندارد جز اینکه معتقد است تا میتوانیم بیشتر خون بریزیم، هر جا جمعیت بیشتر است انفجار و جلیقه انتحاری و در پایان نیز خودشان کشته شوند.

وی با اشاره به حوادث روز 12 رمضان در مجلس و حرم امام در تهران، تصریح کرد: منطق آنها این است که تا هر چه فشنگ داریم خالی شود و آخر نیز حتماً خودشان کشته شوند، کسی منکر این نیست که ایدئولوژی‌های وهابی و تکفیری وجود دارد اما تأمین امور مالی آنها از کجا تامین می‌شود؟ این فشنگها و جلیقههای انتحاری و این نیرو و ... از کجا حمایت مالی می‌شود؟ چطور می‌شود در عالم تلفنی و ... که شنود می‎شود یکدیگر را ساپورت کنند، در شمال لیبی و ننگرهار افغانستان و ... .

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: حداقل 6 هزار داعشی متعلق به قلب اروپا است؛ از لندن و بروکسل و .. هستند، نسل اندر نسل اروپایی هستند. واقعا می شود قبول کرد که دست استکبار پست این ها نباشد؟ و آنوقت اگر می‌کشند و خون میریزند می‌گویند «الله اکبر». «الله»که ما میشناسیم می‌گوید کشتن یک نفر مانند کشتن همه انسانها و احیای یک انسان مانند احیا کردن همه انسانهاست.

وی با اشاره به قدرت ایران بیان کرد: بازوی سخت ما سپاه است، قدرت نرم ما دیپلماسی ماست و در این منطقه نیازمند صلح و آرامش هستیم، اگر دشمن قصد تجاوز دارد آیا پاسخ آنها جز موشک است؟ این منطق و عقلانیت و اقدام پیشگیرانه و هوشیاری و نهایت عقلانیت است و باید در همین چارچوب عمل کنیم.

قشقاوی اظهار داشت: امنیت ما باعث افتخار ماست و البته باید اقتصاد شکوفا داشته باشیم و این پتانسل را به‌واسطه نیروهای عظیمی که داریم ایجاد کنیم و همین مبارزه با استکبار است.

وی ادامه داد: صهیونیست‎ها 15 میلیون نفر بیشتر نیستند، اما 70 درصد قدرت مالی و اقتصادی و رسانه‌ای جهان در دست آنهاست.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: تقویت کشاورزی، سیستم قضایی و حفظ هویت دینی را باید داشته باشیم، نعمت بزرگی به نام رهبری داریم و باید در چارچوب خط ولایت حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها