دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
فرمانده انتظامی نکا در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه:
فرمانده انتظامی نکا گفت:امنیت در جمهوری اسلامی مردم محور است و هرکس در هر لباس و جایگاهی باشد یار و یاور پلیس برای برقراری امنیت است.
امنیت درجمهوری اسلامی مردم محور است/کشف بیش از 50 کیلوگرم موادمخدر طی 6ماه در نکا


به گزارش آوای خزر از نکا،سرهنگ هادی نصیری  در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه نکا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،مدافع حرم و 14 شهید انتظامی شهرستان نکا ،شعار امسال هفته نیروی انتظامی را پلیس برای امنیت و امنیت برای همه عنوان کرد و افزود: امنیت در جمهوری اسلامی مردم محور است و هرکس در هر لباس و جایگاهی باشد یار و یاور پلیس برای برقراری امنیت است.

فرمانده انتظامی نکا گفت: در حوزه فوریت های پلیسی در طول 6 ماهه نخست امسال 8677 تماس از نکا با سامانه متمرکز 110 برقرار شد که 6280 مورد آن عملیاتی شد.

وی درباره خدمات 6 ماهه نیروی انتظامی شهرستان در حوزه مواد مخدر گفت: در این مدت بیش از 50 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که در این ارتباط 318 نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

عضو شورای تامین نکا بیان کرد:در 6 ماهه نخست سال جاری 2 فقره قتل در شهرستان اتفاق افتاد که با تلاش همکارانم در پلیس آگاهی در کوتاهترین زمان ممکن کشف و قاتلین دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی نکا گفت: در حوزه سرقت بیش از 170 سارق طی 6ماهه نخست سالجاری  دستگیر شدند که آمار دستگیرشدگان نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد داشته است.

سرهنگ نصیری ادامه داد:در بحث برخورد با موتورسواران متخلف،بیش از 1200 دستگاه موتورسیکلت با تخلفاتی از جمله نداشتن گواهینامه و پلاک،انجام حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مسئول درباره حوزه تصادفات درون شهری اظهار داشت: با تلاش همکاران زحمتکشم در پلیس راهور خوشبختانه در 6 ماه گذشته هیچ تصادف منجر به فوت نداشتیم.

وی ادامه داد:در تصادفات برون شهری 84 مورد تصادف رخ داد که متاسفانه 14 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ نصیری با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف طی هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:شاخص ترین برنامه هایی که طی این هفته در شهرستان اجرا می شود عبارت است از  برپایی چادر امداد،مشاوره،ویزیت رایگان و خدمات رسانی در روستاهای محروم، برگزاری نمایشگاه فضای مجازی در حوزه آموزش های همگانی،صبحگاه مشترک عمومی،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،غبار روبی مزار شهدا،حضور در مراکز نظارت همگانی و مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم، مانور شهری موتورسواران قانونمند و همایش همیاران پلیس ازجمله این برنامهها هستند.

فرمانده انتظامی نکا در پایان گفت:مالکان خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که مشکل قضایی ندارند طی هفته نیروی انتظامی می توانند با مراجعه به پلیس راهور نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها