دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
کلاهبرداری که با سند جعلی قصد فروش زمینی به مساحت 400 متر مربع به ارزش 130 میلیارد ریال را داشت، دستگیر شد. 

به گزارش آوای خزر، سرهنگ کارآگاه سید‌علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، اظهار کرد: هشتم مرداد پرونده‌ای با موضوع جعل و کلاهبرداری و دستگیری یک متهم به نام بهرام 49ساله برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد. 
او افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که متهم با جعل سند مالکیت شش‌دانگ یک زمین به مساحت تقریبی 400 متر مربع واقع در شمال تهران و کارت ملی‌اش، خود را مالک زمین معرفی کرده و قصد فروش زمین را داشته است که با متوجه‌شدن مشاور املاک، بهرام دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شده است. 
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تصریح کرد: بهرام ضمن اعتراف به جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین فروش مال غیر بیان کرد: فردی به نام امین 39‌ساله سند و کارت ملی جعلی را به او داده و طراح این نقشه او بوده است که با ارجاع پرونده به شعبه 6 بازپرسی ناحیه یک تهران و صدور قرار مناسب بهرام برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت. 
این مقام انتظامی توضیح داد: بهرام گفت پس از گرفتن مدارک جعلی از امین به یک بنگاه معاملات املاک رفتم و خود را به‌عنوان مالک زمین معرفی کردم و توافق شد با معرفی مشتری زمین را به مبلغ 130 میلیارد ریال از من بخرد که در همین اثنا روزی که برای بستن قول‌نامه به بنگاه رفتم، متوجه شدم مدیر بنگاه صاحب اصلی زمین را پیدا کرده و با هماهنگی مراجع قضائی و انتظامی من را دستگیر کردند. 
سرهنگ کارآگاه شریفی بیان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، دستگیری امین در دستور کار قرار گرفت و مخفیگاه او در خیابان مقدس‌اردبیلی شناسایی، اما مشخص شد که متهم با اطلاع از دستگیری همدستش از محل گریخته است. 
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به متواری‌بودن امین، پرونده همچنان در پلیس آگاهی مفتوح است که با سرنخ‌های موجود و تلاش کارآگاهان دستگیری دیگر همدستان این متهم نیز در دستور کار قرار دارد./شرق

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: