دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه 9.1 دهم درصد از تردد جاده ای کشور در روز 11 فروردین در سطح استان مازندران بوده است، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم تلاش همکاران در حمل و نقل، پلیس راه، راهور، اورژانس و هلال احمر با یک همت و انرژی بیشتر در کمپ ها و مکان هایی مشخص شده برای رفع کاستی ها و مشکلات مسافران در برگشت حضور پررنگ تر داشته باشند.
9.1 دهم درصد از تردد جاده ای کشور در مازندران است

به گزارش آوای خزر از ساری، علی نبیان صبح امروز، در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: در روزهای پایانی تعطیلات نوروز شاهد رشد آمار خروجی های مسافر از استان هستیم لذا می طلبد تمام دستگاهها با جدیت بیشتر از روزهای قبل کار کنند تا مسافرین عزیز با خاطره خوش و بدون دغدغه استان را ترک کنند.


نبیان با اعلام اینکه 9.1 دهم درصد از تردد جاده ای کشور در روز 11 فروردین  در سطح استان مازندران انجام شده  است، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم تلاش همکاران در حمل و نقل، پلیس راه، راهور، اورژانس و هلال احمر با یک همت و انرژی بیشتر در کمپ ها و مکان هایی مشخص شده برای رفع کاستی ها و مشکلات مسافران در برگشت حضور پررنگ تر داشته باشند.


وی در خصوص کمیته تنظیم بازار، اذعان داشت: کمیته تنظیم بازار باید نظارت جامع و کامل داشته باشد تا کمی و کاستی مسافران و مردم استان احساس نکنند.


جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ادامه داد: تلاش ارزنده و کوشش کمیته های 12 گانه زیبایی استان را برای مسافران صد چندان و نظارت کامل داشته باشند.


نبیان در خصوص اقامت مسافران دراستان، اظهارداشت: روز گذشته یک میلیون و 70 هزار و 226 نفر شب در سطح استان اقامت داشتند که نسبت با مشابه سال گذشته حدود 32 درصد افزایش داشته است.


وی همچنین در خصوص اقامت مسافران، افزود: از آغاز ستاد تا 11 فروردین 13 میلیون و 362 هزار و 436 نفر شب اقامت داشتند که نسبت به مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.


جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در خصوص پرواز هوایی در استان، تصریح کرد: پرواز هوایی در فرودگاه نوشهر در پیک سفر سال جاری رشد بسیار خوبی داشته است.


نبیان ادامه داد: تلاش داریم در بحث پرواز هوایی مازندران را به جایگاه اصلی خود برسانیم.   

انتهای پیام/1000

ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها