دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲
محمود احمدی‎نژاد در آمل:
رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران در سفر به شهرستان آمل گفت: شما مردم 16 سیلندر بوده و دوسوپایه حرکت می کنید ولی من تک‌سیلندر هستم.
به گزارش آوای خزر، محمود احمدی نژاد شامگاه پنجشنبه در نخستین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان آمل شهید مهندس هادی جعفری و نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران که در مصلای قدس آمل برگزار شد، اظهار داشت: باورم این است امروز یکی از ضروری‌ترین اقدامات انقلابی بازتبیین خط امام و آرمان‌های انقلاب است که اگر غافل شویم دست شیطان به گونه‎ای تغییر می‌کند که هیچ شباهتی به اصل اول نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه حضور در مراسم شهیدان افتخاری است و حضور در مراسم شهدای حرم از بهترین، زیباترین، سازنده‌ترین و الهام بخش‌ترین گردهمایی است، گفت: این گردهمایی برای شناخت از شهیدان و شهادت است.
عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انسان‌ها در طول تاریخ به 2 دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ ابتدا کسانی هستند که بعد آسمانی خود را در بعد حیوانی خود به کار می‌گیرند، ادامه داد: این انسان‌ها ثروت و قدرت را انحصاری برای خود می‌خواهند و بقیه باید مطیع باشند می‌خواهند مطلق بر همه حاکم باشند، این افراد همه خوبی‌ها را برای خود می‌خواهند و آزادی را در انحصار خودشان می‌خواهند، رسانه‌ها را انحصاری در اختیار خود می‌خواهند و برای نابود کردن حق ملت‌ها نقشه می‌کشند و فیلم می‌سازند.
احمد‎ی‌نژاد در پاسخ به درخواست مردم درباره اینکه سکوت خود را بشکند و از ناگفته‌های سیاسی حرف بزند؛ گفت: خوشبختانه مردم این شهرستان همانند سایر مردم کشور  16 سیلندر را «دو سوپاپه» حرکت می‌کنند، ولی من تک‌سیلندر بوده و نمی‌توانم به مردمی که با سرعت نور حرکت می‎کنند، برسم.
وی در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: شما مردم کار خودتان را بکنید و ما هم کار خودمان را می‌کنیم.
رئیس جمهور سابق ایران ادامه داد: البته برنامه‌های زیادی برای حضور در بین مردم شهرهای مختلف کشور دارم تا با آنها از نزدیک دیدار کنم.
وی در پاسخ به سئوال یکی از حاضران درباره اینکه آیا کشورمان در بحث برجام پیروز بوده یا خیر، گفت: در مورد پیروزی برجام از من سئوال نپرسید، بلکه در این زمینه باید از مردم سئوال کرد.
احمدی‎نژاد با اعلام اینکه شهدا هر کدام یک قله و خورشید روشنگری و هدایت هستند، افزود: افرادی که خود را مالک این نظام می‎دانند؛ باید بدانند که اصل انقلاب اسلامی حرکتی الهی، آسمانی و جهانی بوده که اراده مردم و ملت در آن نقش اساسی دارد.
وی ادامه داد: افرادی نیز در این بین سنگ‌اندازی کرده و با ایجاد مانع خیال می‎کنند که ملت ایران همانند خودشان است و در جا می‎زند، ولی ملت ایران دارای قدمتی هزاران ساله بوده و صدها سال پرچم‎دار علم تمدن و فرهنگ هستند.
احمدی‎نژاد در سفر خود به شهرستان آمل با استقبال زیاد مردم مازندران روبرو شد، وی در گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و همچنین به دیدار حجت الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه آمل و برخی دیگر از چهره‎های شاخص این شهرستان رفت.
انتهای پیام/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خودی
|
Germany
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
0
احمدی نژاد حناش دیگر رنگی ندارد.

خودش هم حرفهای خودشو باور ندارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار