دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران خبرداد:
از اقامت چهار میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۰۷نفرشب اقامت مسافر نوروزی تا پایان روز سوم فروردین 98 در استان مازندران با رشد ۹ درصدی خبر داد .

اقامت بیش از چهار میلیون نفرشب اقامت مسافر نوروزی تا پایان روز سوم فروردین 98


به گزارش آوای خزر، سیف الله فرزانه پیش از ازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در محل برگزاری ستاد خدمات سفر مازندران از اقامت چهار میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۰۷نفرشب اقامت مسافر نوروزی تا پایان روز سوم فروردین 98 در استان مازندران با رشد ۹ درصدی خبر داد .

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران بیان کرد: تعداد بازرسی کارشناسان سازمان در استان یک هزار و ۷۹۵ مورد و صدور اخطاریه ۳۹ مورد بوده است.

فرزانه تعداد بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان را دو میلیون و۹۹۲ و ۹۰ نفر اعلام و بیان کرد: ما نسبت به سال قبل در این بخش ۲۲ درصد افزایش داشتیم.
دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران تعداد گردشگران خارجی بازدید کننده از موزه ها ، سایت موزه ها و پایگاه های گردشگری استان را ۲۷۵ نفر اعلام کرد.
.وی تعداد موزه و سایت موزه‌های دولتی و خصوصی فعال استان را ۱۹ مورد عنوان و اذعان کرد: تاکنون ۳۸هزار و۵۰۰ نفر از این موزه‌ها بازدید کردند.

فرزانه به برگزاری 22 نمایشگاه صنایع دستی در شهرهای استان در سطوح ملی، منطقه‌ای و استانی اشاره و ادامه داد: تا امروز ۴ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در در شهرهای نکا،بهشهر،بابل و سوادکوه شمالی افتتاح شده و در روزهای آینده شاهد افتتاح بقیه نمایشگاه ها در سطح استان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تقدیر از حضور فرمانداران،مدیران دستگاه ها،شهرداران دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در جلسات ستاد خدمات سفر تعداد جلسات برگزار شده در استان را ۱۰۰ جلسه عنوان کرد و افزود: برگزاری این تعداد جلسه در استان نشان می دهد واژه گردشگری می تواند یک رویکرد فرهنگی و اقتصادی برای مازندران داشته باشد.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها