دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
نایب رئیس شورای شهر گتاب:
طرح توسعه عمرانی شهر گتاب نیازمند حمایت دولت است
نایب رئیس شورای شهر "گتاب" بابل در دیدار با رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح ارتقای توسعه عمرانی و فضای سبز شهر گتاب برنامه‌ریزی شده، و نیازمند حمایت‌های مالی و اداری دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش آوای خزر، نائب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب شهرستان بابل صبح امروز 21 آذرماه 1400 با فاطمه سادات حمیدیان رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی دیدار کرد.

فاطمه سادات حمیدیان در این دیدار با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رییسی که نگاه جهادی در همه عرصه‌ها دارند، بیان کرد: مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در توسعه شهری کار جهادی، کرامت مردمی و عدالت اجتماعی است.

رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با توجه به اینکه اگر توسعه با عدالت اجتماعی همراه نباشد، توسعه متوازن در چشم‌انداز آینده کشور حاصل نمی‌شود، افزود: زمانی دولت مردمی و ایران قوی محقق می‌شود که توسعه همراه با عدالت اجتماعی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت این مرکز از طرح‌های نو و ابتکار علمی در امر توسعه شهری اشاره و خاطرنشان کرد: نیاز امروز مدیریت کشور وجود مسوولین  با دغدغه‌ای است که برای توسعه شهری دست از تلاش بر ندارند.

حمیدیان در پایان سخنان خود تاکید کرد: رویکرد دولت جدید با هدف ارائه کیفیت خدمت در راستای توسعه شهری است و این مرکز هم در همین راستا قدم برمی‌دارد.

توسعه شهر گتاب نیازمند حمایت‌های مالی و اداری وزارت راه  و شهرسازی است

نایب رئیس شورای شهر گتاب نیز با تبریک انتصاب حمیدیان از بانوان توانمند شهر بابل به عنوان رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به ظرفیت‌ها و بافت شهری گتاب، گزارشی از عملکرد شورای اسلامی این شهر را ارائه کرد.

طرح توسعه عمرانی شهر گتاب نیازمند حمایت دولت است

خدیجه نعمتیان گفت: در یکی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در بخش ساماندهی کاربری‌های شهری از جمله در حوزه بهداشتی، فضای سبز و تراکم‌های جمعیتی، حدود حریم‌ها و محدوده‌های شهری براساس طرح جامعه تفضیلی شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسوولان دستگاه‌های اجرایی و وزارت راه در بخش توسعه شهری حمایت‌های لازم را به‌عمل آورند، افزود: پس از جلسات پی در پی با کارشناسان متخصص در حوزه  شهری، طرحی جهت ارتقای توسعه عمرانی و فضای سبز شهر گتاب برنامه‌ریزی شده است که نیاز به حمایت‌های مالی و مساعدت‌های اداری دستگاه‌های دولتی به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی دارد.

این عضو شورا با بیان اینکه  باید مسیر توسعه شهری را طوری برنامه‌ریزی کرد که پایه‌های تمدن نوین اسلامی بر آن بنا شود، ادامه داد: اگر مسوولان با تفکر جهادی در این مسیر حرکت نکنند، توسعه شهری اتفاق نمی‌افتد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب با تاکید بر اینکه مردم قاطعانه حامی آرمان‌های انقلاب و امام راحل هستند، تصریح کرد: اگر مسوولان به صورت جهادی و شبانه‌روزی پای کار مردم نباشند این جفا به حق آنهاست.

نعمتیان، اساس کار شورای اسلامی شهر و روستا را مطالبه‌گری و خدمت به مردم دانست و گفت: شوراها نخستین خاکریز مطالبه‌گری مردم  هستند و توسعه شهری زمانی محقق می‌شود که به صورت شفاف و ذیل قانون به مطالبات مردم پاسخ درست و در شان این مردم داده شود.

وی در پایان این دیدار، به فعالیت رسانه‌های محلی در شهر گتاب اشاره و بیان کرد: شورای شهر با استفاده از ظرفیت نخگبان در حال ایجاد شبکه بانوان در جهت آگاه‌سازی و توانمندسازی آنان است.

انتهای پیام/1001/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: