دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
فرمانده سپاه کربلا خبرداد
مازندران میزبان یادواره ۶۵۰ طلبه شهید ۳ استان شمالی
فرمانده سپاه کربلا با اعلام برنامه‌های دهه مبارکه فجر، یکی از برنامه‌ها را یادواره ۶۵۰ طلبه شهید استان‌های گیلان، گلستان و مازندران اعلام کرد و گفت: این رویداد، در یازدهم بهمن‌ماه به‌عنوان پیش‌برنامه دهه فجر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، در جمع خبرنگاران بیان کرد: این انقلاب به سختی به دست آمده است و در مسیر پیشرفت خود حتی در برابر جنگ نرم و شناختی دشمن نیز با مبانی فکری و ایدئولوژیک بالنده‌تر و پرفروغ‌تر از گذشته به پیش می‌رود.
او با اشاره به اینکه اساس و کیفیت کار ما خدمت شایسته به مردم است، افزود: در ایام دهه فجر می‌خواهیم خدمات و زحمات ۴۰ ساله انقلاب را به مردم نشان بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا به روزشمار دهه فجر پرداخت و گفت: یکی از مهمترین آن‌ها به عنوان پیش‌برنامه، گرامیداشت شهادت ۶۵۰ طلبه شهید گیلان، مازندران و گلستان است که روز یازدهم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای ساری برگزار می‌شود.

نشست‌های خبری فرماندهان نواحی استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شها، رژه خودرویی مراکز شهرستان‌ها به سمت گلزار شهدا در ۱۲ بهمن‌ماه، تئاتر خیابانی، جشن انقلاب در مه کودک‌ها، نشست‌های بصیرتی، اجرای ۴ هزار و ۲۲۲ گشت رضویون، مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب، برپایی اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی توزیع بسته‌های معیشتی، مانور تنظیم بازار، تجلیل از کارمندان انقلابی و برپایی جشن انقلاب در تمامی زورخانه‌ای استان، و پویش نذر خون، ازجمله برنامه‌هایی است که به گفته سردار مسلمی به‌مناسبت دهه فجر در استان مازندران به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

او با اشاره به استقرار ۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان، اعلام کرد: ۶۱ عنوان برنامه به تعداد ۱۱ هزار و ۸۹۵ فعالیت در بخش‌های مختلف و در تمام سطوح بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

برپایی ۸۷ نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در سراسر استان، افتتاح ۲۲ خانه محروم و ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی، و راه‌اندازی کلینیک دامپزشکی از دیگر مهمترین برنامه‌هایی است که سردار مسلمی برای دهه فجر ۱۴۰۰ عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان گفت: در مجموع، ۹۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان از سوی سپاه کربلا در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها