دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
استاندار مازندران در نکا:
یک‌وجب از اراضی مازندران نباید بایر باشد/ مردم نکا مطالبه‌گری کنند/ مسوولان شأنی جز خدمتگزاری ندارند
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به انتصاب فرماندار جدید نکا، از مردم این شهرستان خواست تا در برابر مسوولان که شأنیتی جز خدمتگزاری ندارند، مطالبه‌گر باشند.
به گزارش آوای خزر، مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری نکا و تجلیل از خدمات چهار ساله فرماندار سابق، صبح امروز پنج‌شنبه ۲۶ اسفندماه در ادامه تغییرات در سطح فرمانداری‌ها در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد.

در این مراسم، استاندار مازندران از شهرستان نکا به عنوان دیار عالم‌پرور و قهرمان‌پرور یاد کرد و نمونه بارز آن را آیت‌الله طبرسی نماینده فقید، ولی فقیه در مازندران، سردار طوسی و اکنون نیز وجود آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مازندران عنوان کرد.

سید محمود حسینی‌پور نوری در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از موضوعات مورد توجه در نکا را ظرفیت‌های موجود در روستا‌ها عنوان کرد که از جایگاه نیروی انسانی و مناطق مؤثر آب و هوایی در حوزه کشاورزی می‌تواند منشأ تحول باشد.

او با بیان اینکه ما همواره به دنبال مدیریت تحول‌گرانه در شهرستان هستیم، اشاره‌ای به تغییر فرماندار داشت و این نکته را مورد تاکید قرار داد که پذیرش وضع موجود نباید دل‌مشغولی مدیران ما باشد بلکه تحول یکی از شعار‌های اساسی دولت مردمی باید سرلوحه همه مدیران اجرایی این شهرستان باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران با عنایت به اینکه تغییر فرماندار، تغییر یک فرد نیست و  فرماندار نماد عالی مدیریت در یک شهرستان است، معتقد است که این تغییر باید، تغییر یک تفکر باشد ضمن آنکه "نگاه جهادی" و "مرد میدان" بودن دو مولفه اصلی نگاه تحول‌گرانه‌ای است که باید در این شهرستان و سایر شهرستان‌ها اتفاق بیفتد.

حسینی‌پور نوری از سرپرست فرمانداری نکا خواست که سند آمایش اقتصادی را با بهره‌گیری از نخبگان و بزرگان شهرستان در عرصه ملی و استانی تدوین کند.

او با تاکید بر اینکه ما حق نداریم در یکسری کار‌های عادی که شاهد آن هستیم متوقف بشویم، عنوان کرد که ارائه خدمات به مردم فخری ندارد؛ بلکه وظیفه است، مردم ما آنقدر بزرگ و عزیز هستند که اگر انقلاب را دوست دارند و به خاطر اسلام و عظمت اسلام به ما مدیران حرفی نمی‌زنند دلیلی نمی‌شود خدماتی که به آن‌ها می‌دهیم را فخرفروشی کنیم.

استاندار مازندران معتقد است؛ اگر فرماندار یک شهرستان [در اینجا مخاطب آقای بابایی]توانست که بر ثروت مردم بیفزاید باید گزارش بدهد و الا حق ندارد در مقابل خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد - و وظیفه است - گزارش بدهد.

رئیس شورای اداری مازندران، تحول در نکا را در این دانست که فقر مطلق در مناطق هزارجریب از بین برود و این را هم گفت که از فرماندار جدید انتظار می‌رود با سابقه‌ای که در فعالیت‌های جهادی مناطق محروم دارد، تحول را در این عرصه با بکارگیر جوانان و تشکیل اتاق‌های فکر در نکا ایجاد کند.

این مسوول با اشاره به اینکه مازندران اکنون مورد توجه کشور‌های منطقه و اوراسیا قرار گرفته و استراتژی توسعه دارد، از این جهت، از مسوولان نکا خواست تا سهم دقیق خود را در بازار منطقه مشخص کنند.

او البته تصریح می‌کند که هر شهرستانی باید سهم خود را در بازار منطقه که بازار بسیار وسیعی است، مشخص کند و هدفگذاری، باید این باشد.
 
یک‌وجب از اراضی مازندران نباید بایر باشد/ مردم نکا مطالبه‌گری کنند/ مسوولان شأنی جز خدمتگزاری ندارند
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه "حتی یک وجب از زمین‌های استان نباید بایر مانده باشد"، تاکید دارد که همه سرزمین‌ها باید آباد شود و در مسیر تولید صنعتی کشاورزی قرار بگیرد چرا که سبب رشد اقتصاد مردم می‌شود و آنگاه اگر بخواهیم گزارش بدهیم؛ باید به مردم بگوییم که ما در تولید ثروت برای شما چنین نقشی را داشتیم.  

حسینی‌پور نوری با اشاره به وجود مراکز مهم و استراتژیک همچون نیروگاه و بندر نفتی و شهرک صنعتی، اظهار می‌دارد که باید ببینیم لزوم وجود این مراکز در شهرستان چه مواهبی برای مردم منطقه دارد، این باید تعریف شود و مردم باید از امکانات شهرستان متنعم بشوند، نرخ بیکاری در این منطقه بالاست و باید نسبت خود را با این مراکز در حوزه اشتغال مشخص کند، و مدیران صنایع و شرکت‌ها نباید نیروی غیربومی جذب کنند.

او با بیان اینکه نظارت بر دستگاه‌های اجرایی باید توسط مردم باشد و مردم نباید خود را کنار بکشند، بار دیگر تاکید کرد که مدیران ما در دستگاه اجرایی هیچ شأنی جز خدمتگزاری ندارند.

حسینی‌پور نوری با یادآوری دوران انقلاب که فاصله‌ای بین مردم و مسوولان نبود؛ عنوان داشت که امروز رنگ‌های مختلف و مناطق ممنوعه ایجاد شد، برخی از مسوولان در این دو سال و اندی که کرونا مردم را رنج می‌داد حاضر نشدند حتی یک‌بار بین مردم بروند، آن‌ها از پشت اتاق‌های شیشه‌ای فرمان می‌دادند.

رییس شورای اداری مازندران با بیان اینکه نیازمند مدیران انقلابی و جهادی هسیتم، به حضور پرقدرت رئیس جمهور مردمی اشاره کرد که در ابتدای امر با قوت بحث واکسیناسیون را دنبال کرد و آن را سرعت بخشید.

این مسوول با بیان اینکه مدیر انقلابی مدیری‌ست که در متن مردم قرار بگیرد نه اینکه پشت میز بنشیند، عنوان کرد که مدیر انقلابی در نکا باید تا عمق روستا‌های هزارجریب برود و صدای مردم محروم را بشنود.

حسینی‌پور نوری با اشاره به عقب‌ماندگی کشور در حوزه اقتصاد به این دلیل که از تفکر "حاج قاسم" دور بوده است، از ورود جریان انقلابی گفت که با وجو خرابکاری‌های موجود در کشور، اما به لطف و مدد تفکرات و نیرو‌های جهادی تلاش دارد که این خاکریز را موفق فتح کند.

او در پایان از خدمات چهار ساله عبدالجواد توحیدی‌مقدم فرماندار سابق نکا در طول چهار سال خدمتگزاری قدردانی کرد و از فرماندار جدید که استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه و معاون دانشگاه آزاد مازندران و همچنین دبیر قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء در مناطق محروم است، به عنوان فردی با  تفکر جهادی و نگاه علمی یاد کرد و ایشان را یکی از همان‌دست رویش‌های انقلاب برشمرد.

نماینده عالی دولت در مازندران از عبدالرضا بابایی خواست تا با استفاده از تیم جوان و جهادی در کنار خود، به سمت تحول اساسی در نکا برود.

او از مردم نکا خواست تا مطالبه‌گری کنند و بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند.

در پایان با قدردانی از خدمات فرماندار سابق شهرستان نکا، حکم انتصاب عبدالرضا بابایی به عنوان سرپرست فرمانداری نکا قرائت شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دیندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
نکا قحط الرجال بود؟؟؟؟؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها