دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
محمودآباد میزبان بزرگترین رویداد نمایش های ساحلی و خیابانی کشور
محمودآباد بعنوان میزبان بزرگترین رویداد نمایش های ساحلی و خیابانی تئاتر در کشور انتخاب شد.

به گزارش آوای خزر،در جلسه مشترک اعضاء هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی مازندران با شهردار ساحلی محمودآباد که با حضور یاسر محمودی مدیر عامل، بهزاد شاهنده رئیس مجمع نمایندگان و حامد مربوط صادق رئیس هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران به اتفاق صادق خوشخو ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد، در خصوص برگزاری اولین جشنواره تئاتر ساحلی و خیابانی کشور به میزبانی شهر محمودآباد بحث و تبادل نظر گردید.

در این جلسه، مربوط صادق رئیس هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی مازندران توضیحاتی را در خصوص طرح اجرایی اولین جشنواره ساحلی و خیابانی ارائه کرد و گفت: این جشنواره با محوریت تولید آثار فاخر نمایشی در موضوعات؛ فرهنگ محیط زیست با تاکید بر حفظ و زیباسازی سواحل و دریای خزر، فرهنگ پسماند و تفکیک زباله و فرهنگ جذب توریست و گردشگر برگزار خواهد شد.

همچنین بهزاد شاهنده رئیس مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی مازندران خاطرنشان کرد: از ظرفیت های بالای این شهرستان و نیز پتانسیل بالای این شهرداری در ایام نوروز و تابستان در خصوص جذب توریست و گردشگر با ارائه طرح های شاخص و فاخر کشوری و بین المللی می توان بالاترین بهره برداری فرهنگی را داشت که مطمئنا در برندسازی شهری نیز موثر خواهد بود.

در ادامه یاسر محمودی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی تصریح کرد: جشنواره های بزرگ تئاتر در کشور با نام شهرها عجین شده اند که این خود می تواند در خصوص برندسازی شهری تاثیر بسزایی داشته باشد از جمله جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان، ارس، و مریوان.

محمودی افزود: متاسفانه در مازندران هنوز در این حوزه به صورت جدی و حرفه ای وارد نشده ایم که با مستندات و برنامه هایی که در این چند ماهه اخیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر در سطح استان مازندران شاهد بودیم بر آن شدیم که پیشنهاد میزبانی این جشنواره را به شهرستان محمودآباد ارائه دهیم.

در پایان مهندس اختیاری شهردار محمودآباد گفت: همواره یکی از چالش های اصلی ما در این شهر مسئله محیط زیست و زباله بوده که قطعا با زبان هنر و ایجاد فرهنگ سازی با تولید آثار فاخر نمایشی می توان بر این چالش غلبه کنیم.

شهردار محمودآباد تاکید کرد: سیاست ما در این دوره، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ساماندهی فرهنگی و اجتماعی سواحل می باشد و از چنین طرحهای فاخری قطعاً استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار