دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
با رای موافق شورا،
تعرفه جدید پارکینگ‌های عمومی شهرداری ساری اعلام شد/ اطلس سرمایه‌گذاری شهرداری ساری تهیه می‌شود
همزمان با چهل‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری، لایحه شهرداری ساری در خصوص "تعیین نرخ ورودیه و حق توقف در پارکینگ‌های عمومی شهرداری در سال ۱۴۰۱" بررسی و با حداکثر آراء موافق تصویب شد و در صورت تایید کمیته تطبیق اجرایی می‌شود.
آوای خزرزهرا شریفی: چهل‌و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر سه‌شنبه با حضور ۹ عضو شورا با ۹ دستور کار در صحن علنی شورا برگزار شد.

شیوه‌نامه درجه‌بندی پارکینگ‌های عمومی سطح شهر و اصلاح تعرفه‌ی ورودی پارکینگ‌های عمومی از جمله دستور کار در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی اعضای شورای ششم قرار گرفت.

سید حسن احمدی با بیان اینکه پارکینگ‌ها در سه سطح طبقه‌بندی خواهد شد، قیمت پیشنهادی شهرداری ساری را اینچنین اعلام کرد:

پارکینگ درجه یک؛ سواری وانت ۸ هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه ۳ هزار تومان. ون مینی‌بوس ۲۵ هزار تومان به ازای هر ساعت اضافه ۱۰ هزار تومان. اتوبوس کامیون ۳۵ هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه ۱۵ هزار تومان.

پارکینگ درجه دو؛ سواری وانت ۶ هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه ۲ هزار تومان، ون مینی‌بوس ۲۰ هزار تومان به ازای هر ساعت اضافه ۸ هزار تومان. اتوبوس کامیون ۳۰ هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه ۱۲ هزار تومان.

پارکینگ درجه سه؛ سواری وانت ۵ هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه ۲ هزار تومان، ون مینی‌بوس ۱۵ هزار تومان به ازای هر ساعت اضافه ۶ هزار تومان. اتوبوس کامیون ۲۵ هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه ۱۰ هزار تومان.

با موافقت اکثریت اعضای شورای ششم شهر ساری قیمت‌های مذکور مورد موافقت قرار گرفت که در صورت تایید کمیته انطباق موارد فوق در پارکینگ‌های شهر ساری اجرایی می‌شود.

به گفته احمدی در ساری ۴۶ پارکینگ وجود دارد که ۵ پارکینگ متعلق به شهرداری است و به ۳ درجه تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی افزود: عمده پارکینگ‌های ساری درجه سوم هستند و با اصلاح و ترمیم موارد نظیر آسفالت می‌توانند ارتقا پیدا کنند.

سید رحمان میرشجاعی دیگر عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه درجه‌بندی پارکینگ‌های ساری باید در معرض دید عموم قرار گیرد و تعرفه‌ها در ورودی‌ها نصب شود، گفت: شاخص‌های ارزیابی پارکینگ‌ها به طور شفاف به مالکان پارکینگ‌های ۴۶ گانه ساری اطلاع داده شود تا نسبت به ترمیم و ارتقا در صورت تمایل ارتقا پیدا کنند.

همچنین در این جلسه شهرداری ساری پیشنهاد اختصاص سالن ورزشی بوستان بانوان به خانه کشتی شهرداری را به شورای اسلامی شهر داد، بر این باور که شهر ساری با وجود ظرفیت‌های ورزشی و مدال‌آوران نامدار در رشته کشتی نیازمند سالن اختصاصی برای این رشته ورزشی است.

حتی بر این موضوع تاکید شد که این سالن می‌تواند با پیش‌بینی امکانات لازم با میزبانی مسابقات برای شهرداری درآمدزایی ایجاد کند و قطعا مورد استقبال مردم نیز قرار خواهد گرفت.

اما چون این موضوع در حد پیشنهاد مطرح شد اعضای شورا موضوع پیشنهادی را به بررسی بیشتر و طرح لایحه در جلسه بعدی موکول کردند.
 
تعرفه جدید پارکینگ‌های عمومی شهرداری ساری اعلام شد/ اطلس سرمایه‌گذاری شهرداری ساری تهیه می‌شود
واگذاری سرقفلی ۹ باب مغازه در بازار ملامجدالدین

فروش سرقفلی‌های بازار ملامجدالدین از دیگر موضوعاتی بود که در قالب لایحه به شورا تقدیم شد بنا به گفته حسن کلانتری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق شهرداری، ۲۳۲ مغازه در این بازار وجود دارد که ۲۶ مغازه در انتهای سوله این بازار احداث شد که سرقفلی ۱۳ مغازه پیش از این واگذار شد از این تعداد ۴ باب مغازه به صورت مزایده به فروش رفت و ۹ باب مغازه باقی مانده است.

احمدی منشی اول شورای ششم با بیان اینکه مسیر این کار بر اساس ماده ۱۸ آیین نامه معاملات به صورت قانونی طی شد این موضوع به شور گذاشته شد که با رای اکثریت لایحه مورد نظر رای آورد.

تهیه اطلس سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری

موضوع دیگری که در این شورا مورد بررسی قرار گرفت جذب سرمایه‌گذار در بوستان خانواده به روش BOT، BOLT بوده است که بنا به گفته کلانتری سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری تشکیل و اطلس سرمایه‌گذاری شهر نیز در حال تهیه است و اتفاقات خوبی در این زمینه رقم‌خورده است و یکی از بسته‌های این اطلس جذب سرمایه‌گذار است.

وی افزود: درصددیم نقاطی را که امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد شناسایی و در بسته‌های اولیه اقدامات موثری انجام دهیم.

کلانتری ادامه داد: بنا است تا در فضایی حدود ۸ هکتار سرمایه‌گذاری انجام بگیرد و جزییات کار مشخص شده است که بیش از ۴۸ میلیارد تومان آورده در طی ۲۱ سال برای آن پیش‌بینی شده است.

موضوع مربوطه با رای موافق اعضا به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها