دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
آوای خزر گزارش می‌دهد
فروش ۳۶ میلیون تومانی فیلم‌های فجر در مازندران/ ۱۲۰۰ نفر فیلم‌های فجر در ساری را به تماشا نشستند
فیلم‌های حاضر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، در مراکز استان‌ها ازجمله مازندران به نمایش درآمد، این آثار در ساری ۳۶ میلیون تومان فروش داشت و نزدیک به ۱۲۰۰ نفر به تماشای فیلم‌ها نشستند.
آوای خزرآزاده بابانژاد: اکران ۲۰ فیلم از ۲۴ فیلم حاضر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، از ۱۷ بهمن‌ماه در سالن اصلی سینما سپهر ساری با اثری از ناهید عزیزی به نام "آه سرد" آغاز شد و امشب با اکران "کاپیتان" به کارگردانی محمد حمزه‌ای به پایان رسید.

هفت بهار نارنج، چرا گریه نمی‌کنی؟، هوک، جنگل پرتقال، پرونده باز است، یادگار جنوب، سرهنگ ثریا، شماره ۱۰، عطرآلود، آن‌ها مرا دوست داشتند، هایپاور، در آغوش درخت، گل‌های باوارده، روایت ناتمام سیما، غریب، اتاقک لی، وابل و بعد از رفتن، دیگر فیلم‌های اکران‌شده در این هشت روز اخیر بودند.
 
"سینما متروپل"، "کت چرمی"، "استاد" و "بچه زرنگ" فیلم‌هایی بودند که در مازندران اکران نشدند. اکران فیلم‌های جشنواره در مراکز استان‌ها براساس نظر تهیه‌کنندگان بوده و این حق برای آنها محفوظ است. 

سال گذشته، ۱۶ فیلم در سالن‌های "سینما کانون" و سینما سپهر ساری اکران شد.

از بین این آثار، "جنگل پرتقال" به کارگردانی آرمان خوانساریان که نخستین تجربه او در ساخت فیلم بلند بوده، در مازندران - شهر تنکابن، فیلمبرداری شده است.
 
فروش ۳۶ میلیون تومانی فیلم‌های فجر در مازندران/ ۱۲۰۰ نفر فیلم‌های فجر در ساری را به تماشا نشستند
براساس آمار به دست آمده از مدیریت سینما سپهر ساری، در هشت روزِ اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ساری، برای ۲۰ فیلمِ به نمایش درآمده، ۹۹۱ بلیط به صورت آنلاین یا از طریق گیشه فروخته شده است.

البته آمار افرادی که به تماشای فیلم‌ها نشستند، نزدیک به ۲۰۰ نفر بیشتر از عدد فروش بلیط است چه اینکه برای فیلم "سرهنگ ثریا" به کارگردانی لیلی عاج که استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با خانواده برای تماشای آن دعوت شدند، کارت میهمان ویژه صادر شده است.

مجموع فروش ۹۹۱ بلیط که ۳۵ هزار تومان و همچنین در دو روز آخر به صورت نیم‌بها فروخته شد؛ ۳۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان بوده است.

فیلم "سرهنگ ثریا" بیشترین فروش را با عدد ۶ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان به خود اختصاص داد و "یادگار جنوب" با فروش ۵ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان، دومین فیلم پرفروش در این دوره از جشنواره، در مرکز مازندران بوده است.

"آه سرد" نخستین فیلم اکران شده در سینما سپهر ساری بود که کمترین فروش را با رقم ۲۴۵ هزار تومان داشته است.

به گزارش خبرنگار ما، گرچه مسائل اخیر در کشور سبب شد تا جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در چهل و یکمین دوره خود شاهد غیبت برخی فیلمسازان و بازیگران - و به نوعی تحریم جشنواره - باشد، اما فرصتی برای حضور چهره‌های جدید در عرصه فیلمسازی و بازیگری بود و از اینرو، جشنواره فیلم فجر در ایستگاه چهل و یکم، با ریزش‌ها و رویش‌ها همراه شد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها