دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
در پنجاه‌و ششمین جلسه شورای اسلامی ساری:
شورای شهر ساری، استعفای احمدی فولادی را پذیرفت + توصیه رییس شورای شهر ساری به کارکنان شهرداری
شورای اسلامی شهر ساری در نشست عصر امروز سه‌شنبه با استعفای مصطفی احمدی فولادی سرپرست شهرداری موافقت کرده و «محمدحسین قبادی» را تا طی شدن ابلاغ قانونی وزارت کشور به‌عنوان سرپرست جدید معرفی کردند.
زهرا شریفی- آوای خزر: پنجاه وششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر سه‌شنبه با حضور ۸ عضو شورای ششم و غیبت سیدذوالفقار شریفی در صحن علنی شورا برگزار شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری به نام‌گذاری ۲۹ بهمن‌ماه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: مقام‌معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید ویژه دارد بنابراین انتظار می‌رود که مدیریت شهری نیز با برنامه‌ریزی درست برای رونق اقتصاد شهری گام بردارد؛ شورا نیز در تحقق این مهم با شهرداری همراه خواهد بود.
پرویز شعبانی به معرفی شهردار جدید ساری در روز‌های گذشته اشاره و از انسجام و همدلی اعضای شورای ششم شهر ساری قدردانی کرد و افزود: توقع شورا و شهروندان از نماینده، ولی فقیه در مازندران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی این است که شهرداری را در کاهش معضلات شهری و توسعه مرکز استان یاری کنند.

وی مرکز استان را پیشانی استان معرفی کرد و گفت: توسعه مرکز استان توسعه کل استان است؛ توسعه مرکز استان نیز مستلزم همکاری، همراهی و تعامل همه مسئولان است. شعبانی به کارکنان شهرداری توصیه کرد که به دور از هرگونه جهت‌گیری‌ها بیهوده به فکر شهر و شهروندان باشند و در جهت ارتقای این شهر تلاش مضاعف داشته باشند.

وی ارتقا سطح کیفی و کمی شهرداری را ضروری دانست و خواستار خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و پیگیر پروژه‌های نیمه‌کاره شد.

در همین جلسه نامه استعفای مصطفی احمدی فولادی سرپرست قبلی شهرداری در صحن شورا مطرح شد و اعضای شورا ضمن قدردانی از تلاش‌های سه ماهه احمدی فولادی در سمت سرپرستی شهرداری با ۸ رای استعفای او را پذیرفته و با همین تعداد رای محمدحسین قبادی را تا طی شدن ابلاغ قانونی وزارت کشور به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

در جلسه عصر یکشنبه ۲۳ بهمن ماه محمد حسین قبادی با ۹ رای موافق اعضای شورا به عنوان شهردار ساری معرفی شد و هم‌اکنون سکان شهرداری را تا زمان ابلاغ قانونی وزارت کشور به عنوان سرپرست بر عهده‌ی او گذاشته شد.

همچنین در این جلسه تمدید قرارداد تابلو‌های تبلیغاتی تا خرداد ماه ۱۴۰۲ زمان برگزاری مزایده با موافقت اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه نامه تخفیف خوش حسابی (صدور پروانه ساختمانی) مورد بررسی قرار گرفت اعضای شورا موافقت خود را با تخفیف ۳۵ درصدی به مالکانی که عوارض خود را یکجا پرداخت کنند؛ موافقت کردند و این شهروندان مشمول جایزه خوش حسابی می‌شوند.

همچنین اعضای شورای ششم شهر ساری با پرداخت سهم ۲ درصدی از بودجه شورای اسلامی به شورای شهرستان موافقت کرده و این طرح را تصویب کردند.
 
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: