دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
به عمل کار برآید
افزایش ۹ درصدی اشتغال در بخش تولید مازندران با ورود سپاه کربلا/ بازگشت ۵۰ شرکت به چرخه تولید با پیگیری سپاه کربلا
سپاه کربلا نهادی برآمده از مردم و برای مردم، در گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید نیز پای کارآمده است و با بازگرداندن ۵۰ شرکت به چرخه تولید، به افزایش ۹ درصدی اشتغال در بخش صنعت استان کمک کرده‌است.
به گزارش آوای خزر، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا و سید جواد حسینیان مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا به اتفاق مسوولان شهرستان بابل از شرکت‌های "پویا آیش مازند" و "ایران خودرو بابل" بازدید کردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا می‌گوید: بازدیدی از شرکت تولید خودرو در بابل داشتیم و این واحد صنعتی یکی از مجموعه‌هایی است که در آن تولید و اشتغال رونق دارد.

حجت الاسلام جعفر رعایتی ادامه داد: کارکنان با افتخار و باانگیزه در ایام ماه رمضان به فعالیت می‌پردازند و تلاش مدیریت مجموعه بر این است که امسال تعداد و کیفیت محصولات را افزایش دهد.

او بیان کرد: جوانان ما می‌توانند در تحقق شعار سال نقش آفرینی کنند و تولیدات ایرانی نیز سرآمد تولیدات جهان باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا نیز اظهار داشت: این سازمان در کنار بحث‌های فرهنگی، و ورزشی و امید آفرین در گره گشایی از مسائل کارگری نیز برنامه‌های متعددی دارد.

سید جواد حسینیان بیان کرد: برگزاری "شیفت ایثار"، و حضور مستمر در مراکز تولیدی و صنعتی با عنوان "پنج‌شنبه‌های امید" با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در حال برگزاری است تا رفع موانع تولید را عملیاتی کنیم.

او با بیان اینکه مشکلات کارخانجات با روحیه جهادی در همان مکان پیگیری و تصمیم‌گیری می‌شود، اعلام کرد: سال گذشته مشکلات نزدیک به ۳۰۰ شرکت توسط سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مورد بررسی قرار گرفت و عمده مسائل ۵۰ شرکت احصا و این واحد‌ها به چرخه تولید بازگشتند.

مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا بیان کرد: تعطیلی شرکت و کارخانه معضلات اجتماعی را در پی دارد و با توجه به این مهم، تلاش‌هایی انجام و توفیقاتی خوبی نیز حاصل شد.

حسینیان گفت: با پیگیری‌هایی که سپاه کربلا انجام داد؛ نرخ بیکاری و نرخ تعطیلی کارخانجات در استان به مراتب کاهش پیدا کرد به طوری که حدود ۹ درصد افزایش اشتغال را در بخش تولید داشتیم.
 
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: