دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
رپورتاژ آگهی/
 نخستین Showroom شرکت Fownix در مرکز مازندران توسط نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیران‌خودرو حق‌پرست، نمایشگاه ویژه محصولات شرکت Fownix در ساری عصر روز یکشنبه -۲۵ تیر- با حضور نمایندگان این شرکت در ایران، تعدادی از مدیران حوزه صنعت و بازرگانی مازندران، رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساری، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و تعدادی از فعالان بخش خصوصی استان در نمایندگی کد 355 مدیران‌خودرو(حق‌پرست) گشایش یافت.

این نمایشگاه و مرکز فروش که نخستین شوروم محصولات شرکت فونیکس در مرکز مازندران است، با طراحی متناسب با استانداردهای روز نمایشگاه‌های خودرو در زیربنای 350 متر مربع یکی از دارای فضاهای گوناگونی از جمله بخش اداری، میز مشاوره و گالری است که توسط نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست و تحت نظارت نمایندگی شرکت Fownix راه‌اندازی شد.

علاوه بر «مِن‌ لین‌بو» مدیر فروش شرکت Fownix در ایران، «لوو» معاون مدیر فروش، «شِن» مدیر شبکه نمایندگان، «رضا عباسی مدر فروش شبکه نمایندگان Fownix در ایران و «محمد حمزه‌لو» مدیر منطقه شمال این برند که در مراسم گشایش این شعبه حضور یافتند، «نادعلی کهنسال» مدیرکل صمت مازندران، «محسن اسلامی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران و «علیرضا فرجی» نائیب‌رئیس خانه صمت مازندران نیز مهمانان این افتتاحیه بودند.

استمرار در ارتقاءِ کیفیتِ خدمات

مدیر مجموعه نمایندگی کد 355 مدیران‌خودرو در این مراسم ضمن قدردانی بابت حضور مسئولان و فعالان امور صنفی و بخش خصوصی در افتتاحیه نخستین شوروم شرکت فونیکس در مرکز مازندران، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارتقاءِ سطح کیفیت خدمات به مشتریان طی سال‌های اخیر در این مجموعه، راه‌اندازی شوروم جدید شرکت فونیکس را در ادامه اقدامات مشتری‌مدارانه این نمایندگی عنوان کرد.

«هادی حق‌پرست» گفت: افتتاح این نمایشگاه ابتدای کار ما در حوزه زیرساخت‌های ویژه خودروهای فونیکس است و برنامه‌های گسترده‌تری در این زمینه داریم که طی ماه‌های آتی اجرا می‌شود.

ایجاد مرکز خدمات فونیکس در ساری تا 6 ماه دیگر

وی افزود: گام بعدی ما راه‌اندازی تعمیرگاه تخصصی خودروهای فونیکس است تا هم بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم و هم با جذب نیروهای جوان به اندازه توان‌مان سهمی در اشتغال‌زایی شهرستان و استان داشته باشیم.

این فعال حوزه خودرو در مرکز مازندران خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی شوروم فونیکس در نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست برای 10 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شد. ضمن این‌که در مرکز تخصصی خدمات خودرویی که قرار است درآینده نزدیک به بهره‌برداری برسد نیز 20 نفر مشغول به کار خواهند شد.

حق‌پرست با بیان‌ این‌که جلب رضایت مشتریان و ارتقاءِ سطحِ خدمت‌رسانی به جامعه در حوزه خودرو یکی از اهداف مهم این مجموعه است، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با شرکت فونیکس قرار است یک مرکز تخصصی و مجهز خدمات و تعمیرات خودروهای فونیکس را در ساری راه‌اندازی کنیم. بخشی از اقدامات زیرساختی مربوط به این مرکز انجام شده و طبق برنامه‌ریزی‌های ما نهایتا تا 6 ماه آینده این مرکز به بهره‌برداری می‌رسد.

دغدغه‌مندی فونیکس برای رضایت مشتری

مدیر فروش شرکت فونیکس در ایران در مراسم افتتاحیه شوروم فونیک در ساری با اشاره به پیشینه مثبت و قابل دفاع نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست اظهار کرد: باعث افتخار من است که حالا پس از راه‌اندازی شوروم MVM در این نمایندگی شاهد آغاز به کار شوروم فونیکس در مرکز مازندران هستیم.

«مِن‌ لین‌بو» افزود: به آقای حق‌پرست بابت راه‌اندازی این شوروم زیبا تبریک می‌گویم و امیدوارم که تلاش‌هایش باز هم در رضایتمندی مشتریان مؤثر باشد. مطمئنم این اقدام خوب نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست برای معرفی برند فونیکس در ساری موثر است.

آغاز به کار نخستین Showroom شرکت Fownix در مرکز مازندران

وی به فعالیت بیش از یک ساله شرکت فونیکس در ایران اشاره کرد و گفت: طی این مدت تلاش کردیم که همگام با ورود تکنولوژی اروپایی و آسیایی در عرصه خودروسازی به ایران، ما نیز گام مهمی را در بازار خودروی این کشور برای جلب رضایت مشتریان برداریم. در این روند بیش از هر هدفی در درجه نخست جلب رضایت مشتریان را هدف خود قرار دادیم و تلاش کردیم موفق باشیم.

مدیر فروش شرکت فونیکس در ایران اظهار کرد: قطعا مشتریان برای ما در مسیر گسترش کار انگیزه‌بخش بودند و کمک کردند تا در مسیر افزایش رضایت‌شان گام برداریم. ما نیز تلاش کردیم در هر مدلی که رونمایی می‌شود و سرمایه‌گذاری می‌کنیم بهترین محصول را عرضه کنیم.

فونیکس؛ حامی محیط زیست

مِن لین‌بو درباره نسل جدید خودروهای فونیکس که قرار است در ایران عرضه شود نیز گفت: حفظ محیط زیست یکی از دغدغه‌های جدی شرکت فونیکس است. به همین دلیل نیز تلاش کردیم در ارائه محصولات جدید چهره جدیدی را ارائه دهیم که مهم‌ترین وجه آن نیز توجه به طبیعت و محیط زیست است. بر همین اساس به زودی ورژن جدیدی از خودروهایی که با انرژی پاک کار می‌کنند و حامی محیط زیست هستند را در ایران ارائه کنیم.

وی افزود: تلاش ما بر این است که به واسطه نمایندگان قوی خودمان وجهه بهتری از فونیکس را در ایران ارائه دهیم تا مشتریان احساس بهتری نسبت به این برند داشته باشند. هدف از راه‌اندازی شوروم‌های انحصاری فونیکس در ایران نیز این است که مشتریان علاوه بر تجربه خرید از مراکز مدرن و مجهز، خاطره خوبی از این برند در ذهن‌شان ثبت کنند.

نیاز کشور به واردات خودروی باکیفیت

نایب‌رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در مراسم گشایش نخستین شوروم شرکت فونیکس در مرکز مازندران با اشاره به عملکرد نامناسب خودروسازان داخلی و ضرورت واردات خودروهای باکیفیت به کشور، گفت: امروز کشور ما در شرایطی قرار دارد که به واردات خودروهای باکیفیت و مناسب نیاز داریم. متاسفانه سال‌هاست که دو خودروساز بزرگ کشور با وجود انحصار بازار خودرو و حمایت‌های مستمر دولت از آن‌ها نتوانستند رضایت مردم را کسب کنند و در چنین شرایطی واردات خودروهای با کیفیت می‌تواند نیاز بازار را تامین کند.

«علیرضا فرجی» اظهار کرد: به خودروسازان داخلی توصیه می‌کنم محصولات‌شان را بر اساس استانداردهای خودروسازی جهان به روز کنند تا بتوانند در رقابت با خودروسازان سایر کشورها حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی عملکرد نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست طی سال‌های اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این مجموعه با مدیریت یک جوان خوش‌فکر و پرتلاش توانسته در چند حوزه موفقیت‌های خوبی کسب کند. از یک سو با ارائه خدمات مناسب به مشتریان مشتری‌مداری را به بهترین شکل رعایت کرده و از سوی دیگر با جذب نیروهای جوان و متخصص وارد حوزه اشتغال‌زایی شده است.

موفقیت نمایندگی حق‌پرست در اشتغال‌زایی مهارت‌محور

نائب‌رئیس خانه صمت مازندران تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مناسب آقای حق‌پرست، ایجاد یک مجموعه مهارت‌محور است. تلاش این مجموعه برای آموزش مهارت‌های کاربردی مرتبط با خودرو به علاقه‌مندان و ارائه مدرک فنی‌وحرفه‌ای به کارآموزان اقدام ارزشمندی است که در این مجموعه انجام می‌شود.

فرجی افزود: حق‌پرست یکی از نمونه‌های خوش‌فکر بودن در کار و مشتری‌مداری در خدمت به مصرف‌کنندگان است. معتقدم توانمندی این مجموعه می‌تواند تا حد زیادی افزایش یابد و حتی در صورت استمرار این روند رو به رشد با حمایت مسئولان می‌تواند طی یک دهه آینده به یک خودروساز برتر در کشور نیز تبدیل شود.

وی درباره ورود خودروهای شرکت فونیکس به بازار ایران نیز تصریح کرد: خودروهای این شرکت با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند و از نظر کیفیت با خودروهای روز جهان برابری می‌کند. امیدواریم تعامل ما با چنین شرکت‌هایی روز به روز بهتر و بیشتر شود تا مردم کشورمان از خودروهای باکیفیت بهره‌مند شوند.

این فعال حوزه صنعت استان خاطرنشان کرد: البته عمیقا معتقدم که واردات به تنهایی کافی نیست و نباید در این صنعت صرفا مصرف‌کننده باشیم. به مردم پرتلاش چیز که کشورشان را به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل کردند تبریک می‌گویم و امیدوارم با برنامه‌ ریزی درست مسئولان صنعت کشور و توجه‌شان به ضرورت افزایش کیفیت خودروهای داخلی، ما نیز شاهد تولید خودروهای با کیفیت و همچنین خودروهای هیبریدی در ایران باشیم.

نمایندگی مدیران‌خودرو حق‌پرست طی سال‌های اخیر با به‌کارگیری نیروهای مجرب و ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان این شرکت عملکرد مطلوبی در جلب رضایت مشتریان داشت و توانست طی چند دوره به عنوان یکی از نمایندگی‌های برتر کشور معرفی شود. به طوری که در ارزیابی جامع فروش و خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو 3 سال پیاپی رتبه اول استان را کسب کرد.

این عملکرد سبب شده که نمایندگی کد 355 مدیران‌خودرو همواره به عنوان یکی از مراکز برتر این مجموعه در کشور مورد توجه مسئولان شرکت و نمایندگان خودروساز چینی در ایران باشد. همچنین این شرکت در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۱۳۹۴ رتبه برتر در بین ۱۲۰ نمایندگی مجاز مدیران خودرو  را کسب کرد.

تصاویر مراسم را در ادامه ببینید:

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: