دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر مرکز مازندران
هیات رئیسه جدید شورای شهر ساری انتخاب شد
در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر و با برگزاری انتخابات، هیات رئیسه جدید شورای شهر ساری انتخاب و پرویز شعبانی در سمت ریاست شورای اسلامی شهر ساری ابقا شد.

آوای خزر - زهرا شریفی: هفتاد و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری صبح شنبه با حضور ابراهیمی معاون سیاسی فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر با موضوع انتخاب هیات رئیسه سال سوم شورای اسلامی مرکز مازندران برگزار شد.

در این انتخابات پرویز شعبانی برای سومین سال متوالی با ۵ رای موافق به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شد.

همچنین به اتفاق آرا، سید حسین یوسفی برای بار دوم به سمت نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شد.

در همین انتخابات سید ذوالفقار شریفی با ۸ رای و علی عاشقان با ۶ رای به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین سید افشین راسخ با ۵ رای موافق به عنوان سخنگوی شورا و شهرام ایرجی با ۵ رای موافق به عنوان خرانه‌دار انتخاب شد.

سید افشین راسخ و پرویز شعبانی با بیشترین آرا به عنوان نمایندگان شورا در کمسیون ماده ۱۰۰ شهرداری منطقه یک، سید حسین یوسفی و شهرام ایرجی با ۷ رای موافق نماینده در شهرداری منطقه دو، سید حسن احمدی و سید ذوالفقار شریفی به ترتیب با ۹ رای به عنوان نمایندگان شورا در شهرداری منطقه سه انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر در همین جلسه شهرام ایرجی را با ۸ رای، سید رحمان میرشجاعی را با ۷ رای سید حسن احمدی را با ۸ رای و سید رحمان میر شجاعی را با ۸ رای به عنوان اعضای کمسیون سرمایه‌گذاری انتخاب کردند.

سید ذوالفقار شریفی با ۸ رای، سید حسین یوسفی با ۶ رای، علی عاشقان با ۷ رای، سید افشین راسخ با ۷ رای و شهرام ایرجی با ۷ رای به عنوان اعضای کمسیون بودجه شورا انتخاب شدند.

همچنین علی عاشقان با ۷ رای، سیدافشین راسخ با ۷ رای، شهرام ایرجی با ۷ رای، سید رحمان میرشجاعی با ۷ رای و سیدذوالفقار شریفی با ۸ رای موافق به عضویت کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری در آمدند.

سید افشین راسخ با ۸ رای، پرویز شعبانی با ۷ رای و سید حسین یوسفی با ۷ رای موافق عضو کمیسیون نظارت شدند.

در این انتخابات علی عاشقان با ۹ رای، سیدذوالفقار شریفی ۸ با رای، سید حسن احمدی با ۹ رای ، سید رحمان میرشجاعی با ۷ رای و سید حسین یوسفی با ۷ رای را به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سال سوم دوره ششم شورای شهر ساری انتخاب شدند.

همچنین سید حسن احمدی با ۹ رای نماینده ماده ۷۷ در منطقه سه، علی عاشقان با ۵ رای نماینده در منطقه دو و سید حسین یوسفی با ۶ رای به عنوان نماینده در منطقه یک انتخاب شدند.

اعضای شورای ششم شهر ساری شهرام ایرجی را با ۵ رای به عنوان نماینده شورا در ماده ۳۸ و سید ذوالفقار شریفی با ۹ رای، سید رحمان میرشجاعی با ۷ رای و سید حسین یوسفی با ۷ رای نماینده در بند ۲۰ ماده ۵۵ انتخاب کردند.

همچنین سید ذوالفقار شریفی به عنوان نماینده شورا در سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری و سازمان آتش نشانی، شهرام ایرجی نماینده در سازمان عمران و سازمان مدیریت پسماند،و سید حسین یوسفی نماینده در سازمان فرهنگی انتخاب شد.

 پرویز شعبانی نماینده در سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سید رحمان میرشجاعی نماینده در سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی و سازمان فاوا، علی عاشقان نماینده در سازمان حمل و نقل و ترافیک، سید افشین راسخ نماینده در سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری، علی عاشقان نماینده در سازمان آرامستان انتخاب شدند.

اعضای شورای ششم این شهر سید رحمان میرشجاعی و سید حسین یوسفی را به عنوان نماینده در کمیسیون اختلاف و دارایی و سید ذوالفقار شریفی را نیز به عنوان نماینده در کمیسیون ماده ۷ انتخاب کردند.

گفتنی است، به استناد ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، برابر آخرین اصلاحات قانون، اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی بمدت یک‌سال انتخاب می‌شوند که بر این اساس دوره ششم فعالیت هیات رئیسه شوراها از ۱۴ مردادماه جاری آغاز و در ۱۳ مرداد سال آینده خاتمه می یابد.

شورای اسلامی شهر ساری دارای ۹ عضو است.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها