دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
سرپرست فرمانداری نکا اعلام کرد
افتتاح ۴۷ طرح به مناسبت هفته دولت در نکا
سرپرست فرمانداری نکا اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۴۷ طرح در این شهرستان افتتاح می‌شود.
آوای خزرسعید منصوری: به مناسبت هفته دولت، نماینده عالی دولت در شهرستان نکا نشستی با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های این هفته داشت.

مرتضی رمضانی با بیان اینکه شعار و اولویت دولت آیت الله رئیسی به عنوان یک دولت مردمی حضور در محلات کم‌برخوردار و حاشیه‌هاست، در کنار مردم بودن را یک اصل عنوان و اظهار کرد: تلاش من به عنوان یک فرماندار این است که تمام توانمان را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم به کار بگیریم.

سرپرست فرمانداری نکا با بیان اینکه هیچ مشکلی نیست که امروز نتوانیم حل کنیم، گفت: با گذشت ۲ سال از روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدامات بسیار موثری در راه توسعه این شهرستان جهت رفع محرومیت، حمایت از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران انجام شده است.
 
افتتاح ۴۷ طرح به مناسبت هفته دولت در نکا
رمضانی با اعلام اینکه در هفته دولت ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان در نکا کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد، ۴۷ پروژه افتتاح و ۴ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که در حوزه آموزشی و ورزشی سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، در حوزه سلامت افتتاح خانه بهداشت کلت با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، در حوزه کشاورزی احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری شن‌ریزی و احداث جاده‌های بین مزارع با اعتبار ۱.۸۶۳ میلیارد تومان، و در حوزه آب ۴ پروژه تامین آب و آبرسانی روستا‌های آجند، سیدخیل و مجتمع شهدای پی‌رجه با اعتبار ۱۱.۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی نیز آسفالت روستای ولامده به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر و روستای زروم به طول ۱۰۰۰ متر با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
 
افتتاح ۴۷ طرح به مناسبت هفته دولت در نکا
رییس شورای اداری شهرستان نکا گفت: در حوزه صنعت بهره‌برداری از شرکت شهنام پلاستیک گستر با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، در حوزه عمرانی ۴ پروژه شامل کلنگ‌زنی زیرگذر شرقی، زیرگذر شمالی، پارکینگ طبقاتی با اعتبار ۳۸۴ میلیارد تومان و همچنین بهره‌برداری از غسالخانه شهر را با اعتبار ۷ میلیارد تومان خواهیم داشت.

رمضانی با اعلام اینکه در حوزه محرومیت‌زدایی نیز افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان را در برنامه هفته دولت داریم، از افتتاح ۱۶ پروژه با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش فناوری و همچنین افتتاح ۵ پروژه در حوزه برق با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در همین هفته خبر داد.

انتهای پیام/۱۰۰۰/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها