دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
جانشین فرمانده کل سپاه:
آبرویی برای اسرائیل باقی نمانده است
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: مردم در تورنتو، لندن که زادگاه اسرائیل است‌،تایلند، هنگ کنگ‌، مالزی، آمریکای جنوبی و دیگر کشورها در حمایت از غزه شعار دادند، امروز آبرویی برای اسرائیل باقی نمانده است.

به گزارش آوای خزر به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سردار غلامحسین غیب پرور پیش ازظهر امروز در همایش شکوه اقتدار بسیجیان و اجتماع "دختران حاج قاسم" در ساری با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و ۱۰ هزار و ۴۰۰شهید دیار علویان، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور یک باقیات و صالحات از امام بزرگوار است، موضوع تفکر بسیج مربوط به تولد انقلاب اسلامی نیست بلکه قبل از انقلاب، این تفکر نورانی توسط امام بزرگوار مطرح شد، شک نداریم که این نوع نگاه و تفکر امام حکایت از دور اندیشی و عمق‌نگری ایشان بود.

وی بیان کرد: همه ما مدیون امام بزرگوار هستیم و اکنون نیز مقام معظم رهبری بزرگ بسیجی، علمدار و سکان دار انقلاب است که همه ما به ویژه بسیجیان باید در خیمه ولایت پیرو ایشان باشیم.

غیب پرور با تبیین نقش بسیج در فرآیند انقلاب اسلامی گفت: حتی افرادی که طرفدار انقلاب اسلامی نباشند اما انصاف داشته باشند شهادت خواهند داد که در نقاط و جایگاه مختلف کشور بسیج می درخشد؛ در دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی، در حوادث مختلف سیل، زلزله، عرصه های علمی، ورزشی، هنری، جبهه مقاومت و دیگر عرصه های انقلاب بسیج با عشق، ایثار و فداکاری حاضر بوده است.

آبرویی برای اسرائیل باقی نمانده است

غیب پرور با بیان اينکه ۴۹روز غزه قهرمان در برابر اسرائیل جنایتکار ایستادگی کرد و فرزندان دیروز با سنگ و امروز با موشک رژیم صهیونیسم را به‌ ستوه آوردند ادامه داد: در این ایام دشمن بیش از ۱۴هزار انسان را قتل عام کرد دشمن ددمنش بداند ریختن بمب اتم روی یک قطعه ۳۶۰ کیلومتر مربعی نشان دهنده شجاعت، فتح و پیروزی نیست بلکه نشان دهنده ذلت، نکبت و بدبختی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) ادامه داد: امروز بحمدالله چهره اقتدار بسیج در لبنان، عراق، یمن ،سوریه، افغانستان و در نیجریه درخشش گرفت و طبق فرمایش مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی ضربه فنی شد شک‌نداریم حتی اگر آتش بس هم شود این رژیم جعلی کودک کش دیگر رژیم سابق نخواهد شد و دنیا شاهد بود.

غیب پرور گفت: مردم در تورنتو، لندن که زادگاه اسرائیل است‌،تایلند هنگ کنگ‌، مالزی، آمریکای جنوبی و دیگر کشورها در حمایت از غزه شعار دادند، امروز آبرویی برای اسرائیل باقی نمانده است.

آبرویی برای اسرائیل باقی نمانده است

به گفته وی، امروز شاهد همپوشانی بسیجیان در نقاط مختلف جهان نسبت به هم هستیم که جای شکر دارد همچنین بدانیم بحمدالله در طلیعه ظهور قرار داریم و امیدواریم زیر پرچم ولایت پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم تا پرچم انقلاب را به صاحب امر برسانیم‌.

ایستادگی بسیجیان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بیان داشت: بسیجیان ولی نعمتان جامعه هستند. امروز به واسطه وجود بسیجیان، آنچه که دشمن طراحی کرد و به آن امید بست نقش بر آب شد.

سردار سیاوش مسلمی گفت: آنچه سبب امیدواری همه مردم است حضور شور آفرین، نشاط آفرین و با بصیرت بسیجیان در جامعه است و این شور و نشاط جمعی موجب ناامیدی دشمنان می شود.

آبرویی برای اسرائیل باقی نمانده است

وی تاکید کرد: اگر حضور باشکوه و جهادی بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، و محرومیت زدایی نبود قطعا مجموعه سپاه نمی توانست آنچه را که در ماموریتش در حفظ امنیت و صیانت انقلاب اسلامی است را انجام دهد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امیدواریم همه ما در سنگر ولایت خدمت گذار خوبی برای مردم باشیم.

لازم به یادآوری است که همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگ شکوه اقتدار بسیجیان همراه با اجتماع دختران حاج قاسم در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها