دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
فرماندار ساری:
بسیج غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد
فرماندار ساری با بیان اینکه تفکر بسیجی با محاسبات دنیوی، نگاه کاسب کارانه و منفعت طلبی همخوانی ندارد، افزود: هرکجا که کارِ غیرممکن وجود داشته باشد، بسیج آن را ممکن می‌کند و هر زمان که چارچوب های علمی و عقلانی در محاسباتِ کاری آنرا نشد اعلام کند، تفکر بسیجی آن را شد می‌کند.

به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، محمدعلی نوبخت در یادواره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان به ویژه ۱۴۸ شهید بخش دودانگه و تسلیت شهادت بیش از سیزده هزار فلسطینی و محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی، گفت: بسیج برآیند حرکتِ یک نیروی مبارزِ میدانی و جهادی است که در بسترِ معنویت، علم، حلم و خرد به سمت امید آفرینی و ایجاد انگیزه در جامعه حرکت می‌کند.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با تاسی از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی بسیاری از مشکلات در جامعه حل خواهد شد و هرگاه با تفکر بسیجی به میدان آمدیم بسیاری از مشکلات حل شد افزود: تفکر بسیجی برای عموم جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجی به دنبال تاسیس امید است، نه توهم امید گفت: بسیجی با امیدافزایی، کار جهادی و علمی و در میدان بودن برای رضای خدا و کمک به مردم تلاش میکند.

بسیج غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد

فرماندار مرکز مازندران در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در واقع خانه سوم برای آحاد ملت است. خانه اول، خانواده است، خانه دوم، حکومت و ساختار سیاسی است و خانه سوم بسیج است و در واقع بسیج ما بین نهاد خانواده و حکومت است چرا که از اصول انقلاب، صیانت و در جهت دفاع از حقوق ملت همواره در صحنه است گفت:هرگاه عشق و ایمان در کنار یک دیگر قرار بگیرند، امید تولید میشود و این امیدافزایی باعث زایشِ انگیزه و بالندگی در ملتها میشود. هرکجا که بوی یاس، ناامیدی، خشونت، ترس و عصبانیت به مشام رسید، بدانید که بسیج در آنجا نبوده است.

محمدعلی نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی با محاسبات دنیوی، نگاه کاسب کارانه و منفعت طلبی همخوانی ندارد افزود: هرکجا که کارِ غیرممکن وجود داشته باشد، بسیج آن را ممکن می‌کند و هر زمان که چارچوب های علمی و عقلانی در محاسباتِ کاری آنرا نشد اعلام کند، تفکر بسیجی آن را شد می‌کند.

بسیج غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد

فرماندار مرکز استان اظهارکرد: کارهای بزرگ نیازمند انسان های نیک اندیش و اهل همت های بلند همچون شهید شهید باکری ها، خرازی ها و سلیمانی ها است.

در پایان با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان از جمعی از بسیجیان خادم، دلسوز و پای کار بخش دودانگه شهرستان ساری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها