دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
پیرو فرمایشات رهبری در خصوص انتخابات
قرارگاه انتخاباتی «رسام» در مازندران تشکیل شد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تشکیل قرارگاه «رسام» در استان خبر داد که ذیل دستورات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و با هدف برگزاری مولفه‌های رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است.
زهرا شریفیآوای خزر: قاسم عزیز زاده گرجی عصر امروز دوشنبه در جلسه راه‌اندازی «قرارگاه رسام و مشارکت افزایی بر اساس مولفه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری» به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت و گفت: انقلاب ما برخاسته از اراده جدی مردم است و به فرموده مقام معظم رهبری هر جا که مردم پای کار آمدند آن کار به سرانجام رسید.

وی درباره قرارگاه رسام که برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ طراحی شده است، افزود: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام بنا به فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را نمایندگی خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران پایش دقیق موجود، گفتمان سازی و تولید محتوا را از راهبرد‌های کلان این قرارگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اتاق وضعیت، اتاق محتوا و اتاق گفتمان از اتاق‌های این قرارگاه محسوب می‌شود.

عزیز زاده گرجی درباره اتاق وضعیت بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این اتاق پایش مستمر وضعیت فرهنگی- سیاسی جامعه و شناسایی روند‌های نامطلوب در خلال برگزاری انتخابات است و نقش پایش‌گر عوامل زمینه‌ای و مداخله‌گر انتخابات مازندران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در باب پیوست فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: اعضای این اتاق را نماینده تشکل‌های دانشگاهی و برخی تشکل‌های مردم نهاد تشکیل می‌دهند.
 
تشکیل اتاق تولید محتوای انتخابات با دبیری اداره‌کل روابط عمومی استانداری

عزیز زاده گرجی ادامه داد: اتاق تولید محتوا نیز وظیفه اصلی تولید محتوایی در فضای حقیقی و مجازی را بر اساس فعالیت‌های اتاق گفتمان بر عهده داشته و دو رسالت اصلی «تولید و توزیع» را بر عهده دارد که با دبیری اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران فعالیت خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران هدف از راه‌اندازی اتاق گفتمان را اجرای برنامه‌های متنوع گفتمان‌ساز در مازندران عنوان و تصریح کرد: بستر فعالیت این اتاق حضوری و مجازی است و در این اتاق مسائل اولویت‌دار استان شناسایی شده و در اتاق وضعیت مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و در قالب‌های تخصصی متناسب با این مسئله در فضای مجازی و حقیقی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

عزیز زاده گرجی استفاده از نیروی پیش برنده حلقه‌های میانی را در اجرای این طرح مهم دانست که شامل احزاب و تشکل‌های سیاسی، تشکل‌های مردم‌نهاد، هیات‌های مذهبی، انجمن‌های مردمی و ... می‌شود.

وی افزود: اهداف کلی رسام تمرین مردمی‌سازی، هم‌گامی مشارکت و تضارب مردم بر فرآیند‌های مردم سالاری دینی، تحقق جهاد تبیین، نظام‌مند کردن اجرای اسناد بالادستی است.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار