دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
گزارش آوای خزر از بازدید رسانه‌ای در شهرک صنعتی ساری
امید و انتظار در
واحد‌های فعال صنعتی چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند. حل مشکلات آنها، حل بخشی از مشکلات اقتصاد کشور است؛ وقتی شرکت‎های صنعتی مانند "آکام" و "آورتا" چشم به تسهیلات سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه دارند و یا اصلا سرمایه در گردش دارند و به پرداخت تسهیلات بانکی برای طرح توسعه‌ای امید بسته‌اند، معلوم است که بانک بهانه دارد!
آوای خزرزهرا شریفی: نخستین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید در سراسر کشور و ازجمله مازندران با هدف ارائه دستاورد‌های دولت و نظام، و در راستای جهاد تبیین مد نظر رهبری، در تالار جمشید مرکز استان برگزار شد.

در این رویداد که ۱۰۰ خبرنگار شامل ۳۰ تیم شرکت داشتند؛ علاوه بر سخنرانی استاندار مازندران و پنج مدیر استانی، یکی از برنامه‌های آن، بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) ساری بود.

این شهرک در نزدیکی محل برگزاری رویداد قرار داشت. نخستین بازدید ما از "شرکت تعاونی آکام‌پروفیل" است. این مجموعه صنعتی که گفته می‎شود هشت سال متوقف بوده است، تقریبا سه سالی می‌شود که به چرخه تولید بازگشت و نزدیک به ۳۰ کارگر دارد.

آکام پروفیل با راه‌اندازی مجدد توسط تیم مدیریتی، فنی و اداری شرکت تعاونی فولاد علویجه - که از عمده سهامداران شرکت تعاونی آکام پروفیل زمانی است - در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را بازیابی کرد.

مواد اولیه و سرمایه در گردش نیاز اساسی آکام‌پروفیل

داود زمانی مدیرعامل این واحد تولیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش مهم‌ترین دغدغه شرکت است با این وجود همکاران ما با انگیزه بالا در تولید لوله و پروفیل تلاش می‌کنند.

این فعال اقتصادی ورود دستگاه‌های جدید به کارخانه را منوط به تامین ارز دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم دستگاه جدیدی را وارد کنیم یا باید از ارز صادراتی و یا بازار آزاد تهیه کنیم چنانچه در این بخش حمایت شویم علاوه بر توسعه می‌توانیم در ایجاد اشتغال نیز نقش‌آفرینی کنیم همانطور که در استان‌های دیگر این کار را تسری دادیم.

تولید سالانه ۱۵۹ هزار تن پروفیل در "آکام"

زمانی، میزان تولید سالانه کارخانه آکام پروفیل را ۱۵۹ هزار تن اعلام کرد و افزود: اگر مواد اولیه وجود داشت میزان تولید افزایش پیدا می‌کرد این میزان نیز با ۲۰ درصد فعالیت محقق می‌شود البته دولت سیزدهم تدابیری را برای آن اتخاذ کرد که در صورت عملی شدن تولید ما نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه تولیدات شرکت به سراسر کشور عرضه می‌شود، ادامه داد:، اما بیشترین بازار فروش در استان مازندران است.

این فعال اقتصادی گفت: میزان خرید مواد اولیه برای محصولات آکام پروفیل ماهانه ۵۰ میلیارد تومان است، اگر برگزاری بورس در زمان مقرر به ما اعلام شود می‌توانیم میزان نقدینگی را تا حدودی فراهم کنیم حتی اگر محصولات ما به فروش نرسیده باشد، اما بورس تنها یک شب مانده به برگزاری اطلاع‌رسانی می‌کند و این موضوع ما را از ورود به بورس باز می‌دارد.
 
امید و انتظار در
ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت متعارف

وی با یادآوری دوباره مطالبه خود در خصوص سرمایه در گردش و اینکه مهم‌ترین نیاز این واحد تولیدی همین است، خواستار حمایت مسوولان مربوطه شد.

زمانی همچنین گفت: محصولات تولیدی کارخانه آکام پروفیل با کیفیت بالا و نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و سعی داریم با همین شرایط با کم‌ترین سود و بیشترین کیفیت، عالی‌ترین خدمات را ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت آکام پروفیل با بیان اینکه هیئت مدیره برنامه‌های توسعه‌ای فاز‌های بعدی کارخانه را در دستور کار دارد، امیدوار است که کشور با اتکا به تولید داخلی بتواند به خودکفایی کامل برسد.

کارخانه‌ای بدون شکایت کارگری

به گزارش آوای خزر، دومین شرکتی که در حاشیه جام رسانه امید مورد بازدید قرار گرفت؛ "گروه صنعتی کیان پن" تولیدکننده پروفیل upvc با برند "آورتا" است.

این واحد صنعتی از جمله مجموعه‌های تولیدی موفق در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری است که  با استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا و با توجه به نیاز بازار به جهت طراحی خاص، جذاب، استحکام، استواری و همچنین مطابقت با هرگونه شرایط جوی و بر اساس استاندارد‌های به‌روز اروپایی صنعت پروفیل، گام بلندی در راستای سربلندی و افتخار صنعت کشور و پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان برداشته است.

عباس جمشیدی مدیرعامل شرکت کیان پن میزان فعالیت این واحد تولیدی را ۱۵ سال اعلام کرد و گفت: ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم  و هزار تا هزار و پانصد نفر غیر مستقیم در سراسر کشور در این شرکت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در ۳۰ استان کشور نمایندگی داریم، افزود: کارگران این مجموعه در سه شیفت فعالیت دارند و تنها کارخانه‌ای است که تاکنون هیچ شکایت کارگری نداشته است.
 
امید و انتظار در
سرمایه در گردش داریم، اما بانک‌ها وام نمی‌دهند

وی افزود: روزانه ۳ تا ۵ میلیارد تومان سرمایه در گردش داریم، اما هیچ بانکی به تقاضای تسهیلات با وجود نامه‌نگاری‌های انجام شده از سوی نماینده، ولی فقیه و استاندار مازندران پاسخ مثبت نداده است و دلیل آن‌ها عدم نقدینگی است؛ اگر نقدینگی وجود داشت نیازی به تسهیلات بانکی نداشتیم.

جمشیدی ادامه داد: اگر ۳۰۰ میلیارد تومان درخواست وام ما محقق شود می‌توانیم فعالیتمان را توسعه داده و در ایجاد اشتغال بیشتر موثر باشیم.

مدیرعامل شرکت کیان پن، مواد اولیه مرغوب را مهم‌ترین پارامتر این واحد تولیدی عنوان و اظهار داشت: بدین منظور گروه صنعتی کیان پن مواد اولیه خود را از شرکت‌های معتبر آلمانی، فرانسوی، بلژیکی و ترکیه‌ای فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این گروه تولیدی از سال ۱۳۸۶ به تولید انبوه رسید و فعالیت ما در زمینه پروفیل برای در و پنجره و ذخیره انرژی است، ادامه داد: علاوه بر این تولید دیوارپوش هم داریم که برای سقف و دیوار با توجه به رطوبت‌خیزی این استان در نظر گرفته شده است.

جمشیدی افزود: محصولات این واحد تولیدی علاوه در ایران به دیگر کشور‌ها نیز صادر می‌شود.

آورتا و تیم بسکتبال لیگ برتری

نکته جالب این است که شرکت کیان پن یک تیم بسکتبال با نام آورتا دارد و مدیرعامل شرکت یا مالک این تیم ورزشی آن را از افتخارات مجموعه خود می‌داند چرا که در لیگ برتر حضور دارد و در نخستین سال از حضورش به رتبه هشتم دست یافت.

شرکت در رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید مازندران در شرکت آورتا به پایان رسید. این بازدید با حضور سرهنگ احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، سید جواد حسینیان مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، و عبدالمهدی حق‌شناس مسوول بسیج رسانه مازندران بوده است.

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#اخبار_امید

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها