دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
در نوزدهمین سالگرد تاسیس بیمه دی عنوان شد:
مدیر شرکت بیمه دی در آغاز بیستمین سال از عمر این چتر پوششی و حمایتی جامعه هدف در استان مازندران، گفت: این بیمه مفتخر است که برای تسهیل در امور اداری و بانکی خود، موفق به راه‌اندازی ۵ سامانه خدمات آنلاین شده است.
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۳۴۷۱
آوای خزرحسین احمدی: بیمه‌ها با بهره‌گیری از روش‌های نوین و ارائه خدمات الکترونیک در صدد جذب مشتریان بیشتری هستند، مشتریانی که پَر و پا قرص باشند و سرمایه‌شان را به آنها بسپارند.

صنعت بیمه در دهه اخیر، رشد کمی و کیفی فراوانی داشته و شرکت‌های مختلف تلاش کرده‌اند از یکدیگر سبقت گرفته و مردم را به سمت خود جذب کنند.

بیمه دی از جمله بیمه‌هایی است که کوشید با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید و راه‌اندازی سامانه‌های آنلاین، آسایش را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

در این راستا مدیریت بیمه دی در استان مازندران به چهره‌ای علمی و پُرتلاش سپرده شد تا با تزریق روحیه جوانی و نشاط به این مجموعه، روزهای روشنی را رقم بزند.

رضا طالبی مدیر شرکت بیمه دی مازندران که فرزند همین سرزمین بوده، دکترای مدیریت داشته و با ۱۱ سال سابقه فعالیت، تلاش می‌کند بیمه دی را به اوج برساند و موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم کند.

برای انعکاس عملکرد بیمه دی در استان مازندران رو در روی این مدیر جوان می‌نشینیم تا عملکردش را به اطلاع شما برسانیم.

بیمه دی مازندران جزو ۳ شرکت شاخص در فروش

طالبی با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی در سوم اسفند ۱۳۸۳ مجوز خود را اخذ و هم اکنون بیش از ۱۹ سال در حال ارائه خدمات است، گفت: این شرکت توانسته طی چهار سال متوالی، سطح یک توانگری بیمه‌ای را کسب کند.

وی در جمع اهالی رسانه به‌مناسبت بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی، اظهار کرد: شرکت بیمه دی با افتخار، ۷ سال متوالی است که در حال ارائه خدمات به جامعه معظم ایثارگران است.

مدیر شرکت بیمه دی مازندران با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه نخست امسال جزو ۳ شرکت شاخص در فروش بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: عملکرد فروش ۱۰ ماهه نخست امسال بیمه دی کشور، ۱۶۰ هزار میلیارد بود که سهم مازندران از این میان ۸ هزار میلیارد ریال است.

طالبی یادآور شد: رشد سهام بیمه دی در ۹ ماهه امسال ۱۳۴ درصد بوده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بر مبنای شاخص جایگاه سود هر سهم پایه، در ۹ ماهه امسال این شرکت رتبه نخست را کسب کرد.

۱۶۰ هزار بیمه شده تحت پوشش بیمه دی مازندران هستند

این مسئول ادامه داد: ۱۶۰ هزار بیمه شده تحت پوشش شرکت بیمه دی مازندران هستند و ماهانه ۱۱۰ هزار رکورد پرونده را بطور میانگین ثبت کرده‌ایم.

طالبی عنوان کرد: مهم‌ترین بیمه‌گذار شرکت بیمه دی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند که جزو افتخارات بیمه دی است.

وی اشاره کرد: بیمه‌گذاران متفاوتی اعم از شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، توزیع برق مازندران، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، توزیع برق غرب استان و نیروگاه شهید سلیمی نکا چندین سال طرف قرارداد با بیمه دی مازندران هستند.

قرارداد با ۷۰۰ مرکز درمانی در مازندران

مدیر شرکت بیمه دی مازندران گفت: در استان مازندران با ۷۰۰ مرکز درمانی قرارداد داریم که شامل ۴۱ بیمارستان، ۱۶۲ داروخانه، ۱۳۸ مرکز آزمایشگاهی و تصویربرداری و ۳۸ درمانگاه است.

طالبی افزود: مهم‌ترین دستاورد بیمه دی کسب رتبه نخست از بیمه مرکزی در رضایت مشتریان است.

وی تسویه بخش اعظمی از مطالبات مراکز درمانی، بروزرسانی پرداخت مطالبات اسناد مستقیم بیمه‌شدگان، راه‌اندازی پروژه دارورسان برای ایثارگران بالای ۷۰ درصد، اختصاص روز پاسخگویی مدیران به صورت مستقیم در قالب چهارشنبه‌های پاسخگویی، دریافت الکترونیک نسخ در اپلیکیشن دی‌دار، راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت آنلاین خودرو و درمان، راه‌اندازی سامانه بازدید آنلاین بیمه بدنه و راه‌اندازی فروش الکترونیک در ۱۳ محصول بیمه‌ای را از مهم‌ترین اقدامات بیمه دی طی سالجاری برشمرد.

مدیر شرکت بیمه دی مازندران تاکید کرد: تلفیق دانش، تخصص و تجربه در بیمه دی موجب ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران شده و به برکت حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران به دنبال توسعه ضریب بیمه در کشور هستیم.

طالبی افزود: در حال حاضر ۸۰ دفتر بیمه‌ای در استان در حال ارائه خدمات به بیمه‌گذاران هستند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق ویژه در بیمه دی موضوع آموزش است که بر مبنای آزمون‌های مستمر در تمامی سطوح در حال بروزرسانی پرسنل هستیم.

جشن سالروز تاسیس بیمه دی ۲ اسفندماه برگزار می‌شود

مدیر شرکت بیمه دی مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده بیمه دی در ۲ اسفندماه در هتل بادله خبر داد و گفت: در سالروز تاسیس بیمه دی میزبان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، دستگاه‌های طرف قرارداد، ارگان‌ها و سازمان‌های تصمیم‌گیر هستیم.

طالبی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با میزان پرونده‌های تصادفات ساختگی توضیح داد: از این دست پرونده‌ها زیاد نداریم و متخلفان را شناسایی و به مراجع ذیربط معرفی کردیم و اجازه نمی‌دهیم حقی از ذینفعان بیمه دی ضایع شود.

وی در رابطه با سوال دیگر خبرنگارمان بر فروش درست بیمه‌نامه از سوی کارگزاران بیمه دی تاکید کرد و گفت: فروش درست بیمه‌نامه و ارائه اطلاعات لازم قبل از فروش بیمه‌نامه برای ما حائز اهمیت است.

طالبی در پایان از به‌روز کردن محصولات و راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: بیمه‌شدگان را به بازارهای بورسی، خرید طلا، زمین و مسکن سوق می‌دهیم تا با سرمایه‌گذاری در اینگونه بازارها، بتوانند منفعت بیشتری داشته باشند.

نظرات شما
کدامنیتی
* captcha:
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد