دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
علیرضا جانبازی اعلام کرد
لیست جبهه مردمی ایران قوی در مازندران
دبیر شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی در مازندران لیست ۱۱ نفره کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی از سوی این شورا را اعلام کرد.
به گزارش آوای خزر از ساری، علیرضا جانبازی به خبرنگار ما گفت: اسامی کاندیدا‌های جبهه مردمی ایران قوی در مازندران پس از طی مراحل چهارگانه فرآیند ابلاغی شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی و برگزاری جلسات مصاحبه با کاندیدا‌ها و مجامع عمومی، همچنین با معرفی اعضای کارگروه پایش جبهه مردمی ایران قوی استان و تایید نهایی توسط شورای مرکزی، معرفی شده است.

او با بیان اینکه برای آمل به توافق نرسیدیم، گفت: برای سه حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، بابل و قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ دو کاندیدا معرفی شده است.

دبیر شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی گفت: در حوزه انتخابیه بابل نیز مهدی سعادتی بیشه‌سری و حسن نتاج صلحدار، کاندیدا‌های این شورا هستند.

جانبازی ادامه داد: مصطفی معلمی و جواد حسینی کوهی‌خیلی برای حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ معرفی شدند، در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نیز به علی بابایی کارنامی و عبدالرضا بابایی رسیدیم.

او بیان کرد: برای حوزه انتخابیه تنکابن، عباس‌آباد و رامسر به شمس‌الدین حسینی، و برای حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار به علی‌اصغر باقرزاده، رسیدیم.

دبیر شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی استان مازندران گفت: برای حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه به غلامرضا شریعتی، برای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد به عبدالرضا فیاضی و برای حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز نهایتا به رضا علیخانی کوشکک رسیدیم.

جانبازی اظهار داشت: شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی، برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز، آیات عظام علی معلمی، محمدباقر محمدی لائینی، سید صادق پیشنمازی، و صادق آملی لاریجانی را معرفی کرده است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها