دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:
شمارش آراء انتخابات مجلس در مازندران به اتمام رسید/ مشخص شدن تکلیف ۹ نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی
رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام پایان شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان گفت: میزان مشارکت مردم مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۴۳.۵ درصد بوده است.
به گزارش آوای خزر، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ارتباط زنده تلویزیونی با اعلام نتایج رسمی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بابل آقایان حسن حسن نتاج با ۶۹ هزار و ۷۲ رای و آقای احمد فاطمی با ۴۰ هزار و ۹۳۸ رای به‌عنوان منتحبان شهرستان بابل برای نخستین بار به مجلس شورای اسلامی راه یافتند. وی افزود: در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد، آقای عبدالوحید فیاضی با ۲۳ هزار و ۲۹۰ رای برای دومین بار راهی مجلس شورای اسلامی شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران بیان کرد: در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت، آقای کامران پولادی با ۲۷ هزار و ۲۹۰ رای برای نخستین بار به‌عنوان منتخب این حوزه راهی ساختمان سبز بهارستان شد. عزیززاده گرجی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، آقای غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۳۸ هزار و ۸ رای برای دومین دوره راهی مجلس شورای اسلامی شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه آمل،  آقای رضا حاجی‌پور با ۲۸ هزار و ۴۱۵ رای برای بار دوم بر کرسی سبز مجلس نشست.
 
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران بیان کرد: در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، آقای سید شمس‌الدین حسینی با ۴۵ هزار و ۳۹۸ رای حائز اکثریت آراء شد و برای دومین دوره راهی مجلس شد.

عزیززاده گرجی گفت: در حوزه بابلسر و فریدونکنار، آقای علی‌اصغر باقرزاده با ۴۲ هزار و ۲۸۸ رای به عنوان فرد منتخب برای دومین دوره به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
 
وی افزود: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود خانم عالیه زمانی با ۵۵ هزار و رای و آقای علی بابایی کارنامی با ۵۰هزار رای راهی مجلس شدند.
رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی به مرحله دوم رسید، تصریح کرد: آقایان عمران عباسی ۲۶هزار و ۷۸۹ رای، حجت الاسلام مصطفی معلمی ۲۲هزار و ۶۱۵ رای، آقای کمال علیپور خنکداری ۲۱هزار و ۴۵۹ رای و آقای علی کشوری ۱۸هزار و ۸رای به دور دوم راه یافتند تا در مرحله دوم دو نماینده این حوزه انتخاب شوند.
 
عزیززاده گرجی با اعلام اینکه میزان مشارکت مردم مازندران در ۴۳.۵ درصد بوده است، اظهار کرد: تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات ۲میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر بودند که از این تعداد حدود یک میلیون و ۸۰هزار در انتخابات شرکت کردند.
وی گفت: باتوجه به همزمانی این دو انتخابات باید شعبات رای حجم کار درحال حاضر شمارش آرای در مجلس اعلام شد و در نزدیک‌ترین زمان ممکن درخصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها