دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
پوریانی رئیس کل دادگستری پیگیری کرد
استفاده از ظرفیت شمالی‌های مقیم تهران برای توسعه مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به مجمع ۴ هزار نفری شمالی‌های مقیم تهران که در بین آن‌ها قضات عالی رتبه، حقوقدانان، نمایندگان ادوار، مدیران و شخصیت‌های برجسته کشوی هستند، گفت: این ظرفیت می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر توانمند و متخصص در خدمت مطلوب به مردم شریف مازندران مؤثر باشد.
به گزارش آوای خزر، عباس پوریانی در دیدار با اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران با بیان اینکه استان مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: می‌طلبد با بهره مندی حداکثری از تمام ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن و استفاده از تمام مواهب خدادادی و نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای خدمت به مردم ولایتمدار استان تلاش شود.

او از حضور اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران قدردانی و بیان کرد: این مجموعه فرهنگی و مذهبی با دارا بودن ۴ هزار عضو که به نوعی سفیران مردم مازندران در بخش‌های مختلف هستند، از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً با توجه به حضور قضات عالی رتبه، حقوقدانان، نمایندگان ادوار، مدیران و شخصیت‌های برجسته کشور، می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر توانمند و متخصص در خدمت مطلوب به مردم شریف مازندران مؤثر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مدیران ادارات و سازمان‌ها باید به صورت میدانی و اجرایی با استفاده از تمام ظرفیت ها، همسو با یکدیگر، منشا خیر، برکت و تحول برای مازندران باشند تا حق مردم این استان به بهترین شکل ممکن ادا شود.

پوریانی با بیان اینکه حمایت قضایی از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای حمایت از تولید و اشتغال، امری بسیار مهم و اساسی است، افزود: در این راستا فعالیت جدی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری مازندران با نگاه رفع موانع تولید مد نظر ویژه دستگاه قضایی استان خواهد بود.

او تکریم مراجعان و صیانت از حقوق مردم را از جمله موارد مهم عنوان و اظهار داشت: دستگاه قضایی مازندران با بهره مندی از تمام ظرفیت خود و استماع سخنان مراجعان، با تمام توان برای پیگیری مشکلات حقوقی مردم تلاش دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان سخنان خود بر مبارزه با فساد تأکید کرد و خطاب به مسئولان و مدیران قضایی گفت: حامی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود، ولی قطعاً در صورت مشاهده هرگونه فساد، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: