دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
فرماندار بهشهر
فرماندار بهشهر در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت.
 به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت
متن خبر به شرح ذیل میباشد:
 
'نون و القلم و ما یسطرون' سوگند به قلم و آنچه می نگارد .
 
  هفدهم مرداد روز خبرنگار در ایران که منشاء نامگذاری آن سالروز حمله ناجوانمردانه نمادهای جهل و تاریکی به مرکز فرهنگی ایران در افغانستان و شهادت خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی محمود صارمی معطوف می شود در هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم .
خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسوولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه و وجدان بیدار جامعه اند که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و بی شک سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی اين عزيزان است.
در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسی ، اجتماعی و امنیتی جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر ، دشوار و در عین حال بسیار حیاتی است.
عزم راسخ ، تعهد بی بدیل ، پایداری و همت والای پیام آوران عرصه سترگ رسانه ، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند ، ارزشمند و ستودنی است.
ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به همه طلایه داران عرصه خبر و خانواده بزرگ مطبوعات خصوصا اصحاب رسانه شهرستان بهشهر، از همراهی ، توجه و اهتمام ویژه این عزیزان در انعکاس اخبار و فعالیت های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام در اين شهرستان قدردانی کرده و برای خبرنگاران متعهد و کوشا که آگاهی را حق مردم می دانند و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه هم نوعان خستگی ناپذیر و پر تلاش خود می کوشند سلامتی ، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسئلت می کنم.
 

ومن الله توفيق
سید خالق سجادی
فرماندار شهرستان بهشهر
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها