دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
در پیامی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران رحلت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی رحلت عالم ربانی آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران را به خانواده معزز آن روحانی وارسته و مردمی تسلیت گفت.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران رحلت آیت الله طبرسی را تسلیت گفتبه گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به مناسبت درگذشت آیت الله طبرسی  که چهار دهه از عمر شریف خود را وقف خدمت به مردمان دیار علویان مبذول داشت، پیام تسلیتی صادر کرد که در شرح آن آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

خبر رحلت مجتهد عالیقدر ، عالم مجاهد و فرزانه و نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان مازندران ، جناب آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی(ره)موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

ایشان در دوره های مختلف قبل و پس از پیروزی انقلاب ، همواره یار امام و رهبری بودند و نقش موثری در مبارزه بر علیه رژیم ستم شاهی ایفا نمودند و به عنوان عالمی برجسته و متواضع و معلم اخلاق ، در میان مردم شریف و بزرگوار مازندران دارای جایگاه بسیار ارزشمند، محبوب و تاثیرگذاری بود که همواره یاد و نام ایشان در اذهان به نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند.

آیت الله طبرسی در راه توسعه و ترویج معارف دینی و اسلامی ، معرفی فرهنگ بلند قرآن و اهل بیت (ع) و تربیت شاگردان و طلاب تلاش وافری داشته و در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولیت های مختلف همچون نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران ، امام جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری ، منشا اقدامات و برکات ماندگاری بوده اند.

اینجانب، در گذشت یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را به محضر مقام معظم رهبری ، مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران به خصوص بیت معظم ایشان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده ، و از درگاه خداوند متعال برای روح آن عارف و مبارز نستوه ، علو درجات و برای بازماندگان ، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

عباس اسدروز /مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها