دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
شاتل موبایل نسخه‌ی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من را به منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیم‌کارت‌های این اپراتور منتشر کرد. 

به گزارش آوای خزر، نسخه‌ی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من منتشر شد. از ویژگی‌های نسخه‌ی جدید اپلیکیشن این اپراتور باید به محیط کاربری آسان و امکانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربه‌ای مطلوب در مدیریت سیم کارت اشاره کرد. 

نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) نیازی به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترک برای نصب و استفاده ندارد و با امکاناتی نظیر انجام آنلاین کلیه خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهده مانده و گزارش مصرف بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، مشاهده اعتبار باقی‌مانده، خرید بسته اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهده جزئیات کارکرد و مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت، تست سرعت اینترنت، طرح مشکل و تماس با کارشناسان پشتیبانی و بسیاری امکانات دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

گفتنی است، مشترکین در نسخه جدید اپلیکیشن شاتل موبایل می‌توانند پیام‌های اختصاصی خود را دریافت و مشاهده کنند، اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند، از طریق بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدود سازی تماس‌های ورودی و خروجی، مکالمه گروهی، انتظار مکالمه و غیره بهره‌مند شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام از طریق اپلیکیشن با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در ارتباط باشند.

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند.

انتهای پیام/1005

 
برچسب ها: Shatel Mobile
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: